کد خبر: 151410
A

جایگزین قلعه‌نویی در گل‌گهر مشخص شد

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این باشگاه وارد مذاکره نشده‌اند.

جایگزین قلعه‌نویی در گل‌گهر مشخص شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال شایعات زیادی درباره جایگزین او در گل‌گهر سیرجان مطرح شده است. در این خصوص شایعاتی درباره مذاکرات باشگاه گل‌گهر با برخی نام‌ها وسط آمده اما مدیرعامل گل‌گهر این موضوعات را رد می‌کند.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در این خصوص گفت: «امیر قلعه نوعی سرمربی منتخب تیم ملی ایران روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ مقابل فولاد خوزستان روی نیمکت گل گهر می‌نشیند و پس از آن به ترکیب اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.»

او ادامه داد: «هنوز هیچ گزینه ای برای هدایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان نداریم و این باشگاه در این زمینه با فردی وارد مذاکره نشده است. گل‌گهر از مربیان با تجربه‌ای همچون سعید الهویی و مجتبی سرآسیایی روی نیمکت خود بهره می برد و تا این لحظه هیچ گزینه ای برای سرمربی گری تیم خود ندارد.»

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در ادامه به اسامی منتشر شده در فضای مجازی به عنوان گزینه های این تیم اشاره و تصریح کرد:« تمامی این گزینه ها شایعه است و باشگاه گل گهر سیرجان برای هدایت این تیم تا این لحظه با هیچ فردی وارد مذاکره نشده است. طرح این موارد فعلا به صلاح تیمی که روز جمعه با فولاد خوزستان بازی دارد، نیست؛ در واقع چرا باید تمرکز کادر فنی و بازیکنان را با این طرح موضوعات برهم بزنیم؟»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر