کد خبر: 15214
A

مدیر یک باشگاه ورزشی کلاهبردار از آب در آمد

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند جعل و کلاهبرداری و کشف تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی خبر داد.

دیده بان ایران - «عبدالله رضوانی» افزود: در پی مراجعه زنی به پلیس آگاهی استان و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از وی از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیه و تحقیقات گسترده میدانی فردی به نام "ر- ب" 38 ساله دارای سوابق متعدد کیفری در امر جعل و کلاهبرداری را شناسایی کردند.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی این فرد را به همراه همسرش که مدیریت یک باشگاه ورزشی را بر عهده داشتند، دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
 
رضوانی، خاطر نشان کرد: ماموران همچنین در بازرسی از محل فعالیت این افراد تعدادی اسناد و مدارک جعلی به همراه چک سرقتی، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لب تاپ، یک دستگاه رایانه خانگی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.
 
به گزارش ایسنا، وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر اقرار کردند که با هماهنگی قضائی متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شد.
 
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس هدف خود از اسناد و مدارک جعلی را اخذ دسته چک و دریافت تسهیلات بانکی و کلاهبرداری از شرکت های بیمه اعلام کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر