کد خبر: 15890
A

نستروف رقیب رحمتی در راه ثبت رکورد در آسیا

رحمتی با ثبت شانزدهمین کلین شیت در طول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به رکوردی جاودانه در معتبرترین تورنمنت فوتبال قاره کهن رسید.

نستروف رقیب رحمتی در راه ثبت رکورد در آسیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی رحمتی یکی از بازیکنان باسابقه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و همواره در طول این سال ها به دنبال ثبت رکوردی انفرادی در آسیا هم بود. او به همراه سپاهان و استقلال موفق شده بود در سال های گذشته ۱۵ کلین شیت را در مقابل رقبای این دو تیم به ثبت برساند که این آمار دیشب به شانزدهمین کلین شیت ارتقا پیدا کرد تا در رقابت های آسیایی صاحب رکوردی جاودانه شود.

 

 

البته این رکود تنها مختص به دروازه بان استقلال نیست چون او برای ثبت رکورد جاودانه در کتاب لیگ قهرمانان یک رقیب جدید دارد که در هفته سوم باید مقابل او به میدان برود.ایگورنستروف گلر لوکوموتیو تاشکند موفق شد برای شانزدهمین بار دروازه اش را در آسیا مقابل الاهلی امارات بسته نگه دارد تا در این راه رقیبی جدی برای کاپیتان استقلال محسوب شود.

 

 

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا رحمتی این شانس را دارد در آزادی دروازه اش را برای هفدهمین بازی بسته نگه دارد و استقلال با باز کردن دروازه نستروف، علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار حساس به کاپیتان خود کمک کند تا به تنهایی رکورددار آسیا شود. گلری که شب گذشته برای رسیدن به شانزدهمین کلین شیت چند واکنش خوب داشت و کمی هم خوش شانس بود به خصوص در اواخر نیمه دوم که بازیکنان التعاون قدر اشتباهات این دروازه بان و همچنین موقعیت های خود برای گلزنی را ندانستند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر