کد خبر: 15908
A

گزینه حذف شده وزارت ورزش، همه‎کاره فدراسیون اسکی شد!

در حاشیه بازی‌‎های آسیایی زمستانی اسکی اتفاقی عجیب در فدراسیون اسکی رخ داد.

گزینه حذف شده وزارت ورزش، همه‎کاره فدراسیون اسکی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بازی‎های آسیایی زمستانی ساپوروی ژاپن در حالی به پایان رسید که علاوه بر نتایج ضعیف کاروان اعزامی کشورمان خصوصا در رشته‎های اسکی، اتفاقی عجیب‌تر در محل این فدراسیون یعنی در تهران رخ داد. این بازی‎ها به صورت رسمی از اول اسفندماه سال جاری آغاز شد یعنی مراسم افتتاحیه این مسابقات در تاریخ یاد شده بود و به طبع کاروان کشورمان زودتر از این تاریخ در محل برگزاری مسابقات حضور داشت.

عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی به عنوان سرپرست کاروان ایران و بهرام ساوه‎شمشکی دبیر فدراسیون اسکی هر دو در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند. این در حالی است که فدراسیون اسکی نه تنها نایب رئیس امور بانوان ندارد بلکه از داشتن نایب رئیس آقایان هم محروم است. براساس رسوم همیشگی فدراسیون‌های ورزشی، هنگامی که یک رئیس فدراسیون از کشور خارج می‎شود، اختیارات خود را به فردی که معمولا یکی از نواب رئیس یا اعضای هیئت رئیسه است، تنفیذ می‎کند تا کارها با امضای او پیگیری شود و کاری روی زمین نماند. در واقع در غیاب رئیس؛ دبیرکل و نایب رئیس می‌توانند کار رئیس را انجام دهند. در غیر این صورت یک نفر از سوی رئیس فدراسیون این ماموریت را دارد که کارها را پیش ببرد.

حال این سؤال پیش می‌آید که در فدراسیون اسکی چه کسی کارها را در این مدت انجام می‌داد. این کار برعهده پیام محبی بوده فردی که چند ساعت پس از صدور حکمش به عنوان نایب رئیس فدراسیون اسکی از سوی وزیر ورزش و جوانان، به یکباره حکم نایب رئیسی‌اش از روی سایت رسمی وزارت ورزش حذف شد. پس از آن رئیس فدراسیون اسکی گفت که  هنوز حکم نایب رئیسی فدراسیون صادر نشده است. البته وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلیل این کار هیچگاه توضیحی نداد و مشخص نشد چرا این مسئولیت به محبی داده نشده است.

باید دید چگونه فردی که از سوی وزارت ورزش حکم نایب رئیسی‌اش باطل شده از سوی فدراسیون اسکی به عنوان جانشین رئیس انتخاب شده است. البته افتخاری رئیس فدراسیون در این باره به تسنیم گفت که محبی مشاور اجرایی او بوده و به همین دلیل کارها را به او واگذار کرده است.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر