کد خبر: 15918
A
3060 در کانون توجه FIVB

طرح باشگاه هواداران تیم ملی والیبال ایران جهانی می شود

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از طرح باشگاه هواداران تیم ملی والیبال ایران موسوم به 3060 استقبال کرد و خواستار ارسال شرح کامل این برنامه به مقرر این فدراسیون در لوزان سوئیس شد.

طرح باشگاه هواداران تیم ملی والیبال ایران جهانی می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ریچارد بیکر رئیس دپارتمان اطلاع رسانی فدراسیون جهانی والیبال در جریان مسابقات تورجهانی والیبال ساحلی کیش از سامانه باشگاه هواداران تیم ملی والیبال 3060 و کلیه محتوا های ویدپویی و خبری آن بازدید کرد و از چگونگی روند کار این سامانه اطلاعاتی کسب کرد که مورد استقبال وی قرار گرفت.

بیکر از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران خواست تا سیاست و چگونگی فعالیت این سامانه را در قالب یک پیش طرح (پروپوزال) مکتوب تهیه و به مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان سوییس ارسال کند تا به عنوان یک الگوی موفق و تاثیر گذار در دنیای والیبال از آن بهره گرفته شود.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه با حضور 40 تیم در جزیره کیش برگزار شد و در نهایت تیم های روسیه (نیکیتا لیامین – ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور – بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی – آرتم یارزوتکین) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر