کد خبر: 15950
A

تعیین تکلیف رضاییان و علیپور

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف رضاییان و علیپور در جلسه هفته آینده هیات مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف رضاییان و علیپور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس که برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوبی برگزار شد حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکن پرسپولیس در تمرینات این تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند که این مساله باعث عصبانیت برانکو شد و او از مسئولین تیم خواست تا بلیط برگشت برای دوبازیکن فراهم کنند تا آنها اردو را ترک کنند و به تهران برگردند.

بنا به صحبت‌های یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه، طاهری برای سروسامان دادن به اوضاع پرسپولیس قبل از بازی مهم این تیم مقابل الوحده به دوبی رفت.

گرشاسبی در این مورد گفت: علیپور از دوبی برگشت و در حال حاضر در تهران به سر می‌برد اما رضاییان ترجیح داد که همراه تیم برگردد و به همین دلیل طاهری به دوبی رفت تا هم بازی با الوحده را از نزدیک ببیند و هم اینکه در خصوص اتفاق افتاده در اردوی تیم با برانکو صحبت کند.

گرشاسبی با تاکید بر اینکه وضعیت این دو بازیکن در جلسه هیات مدیره باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: هفته آینده جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود و موضوع اصلی جلسه هم بررسی وضعیت اردوی پرسپولیس در دوبی و درگیری دو بازیکن خاطی تیم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر