کد خبر: 15986
A

اعتراض شدید سیدجلال به پرسپولیسی ها

مدافع باتجربه پرسپولیس برخی بازیکنان این تیم که به تعبیر او بی‌تفاوت هستند را به نقد کشید.

اعتراض شدید سیدجلال به پرسپولیسی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه پرسپولیس در خصوص دیدار برابر الوحده گفت: بازی خوبی بود و البته انتظار بازی پرگلی را می‌کشیدیم. به دنبال یک پیروزی خوب و کسب امتیاز از این بازی بودیم و خوشبختانه به آن رسیدیم. متاسفانه بازیکنان با دست کم گرفتن حریف نتوانستند شرایط سخت این دیدار را درک کنند و به خطر افتادیم. هیچ دیداری در این سطح آسان نخواهد بود و مطمئنا خیلی بیشتر از این برای کسب موفقیت باید تلاش کرد. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند و باید بیشتر از قبل تلاش کنند. متاسفانه برخی‌ها بعضی اوقات فراموش می‌کنند در چه تیمی حضور دارند و پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. مرحله سخت و روزهای سختی را در پیش داریم و باید بازیکنان شرایط تیم را درک کنند.

سیدجلال حسینی در خصوص مصدومیت خود که منجر به خروجش از زمین شد گفت: متاسفانه در آن صحنه چهارسر زانویم دچار مصدومیت شد و ضرب خورد به خاطر همین بیرون رفتم. در آن لحظه ترسیدم چون پیش از این هم سابقه مصدومیت از این ناحیه را داشتم.

سیدجلال حسینی در خصوص شرایط تیم ملی و حضور بازیکنان پرسپولیس در آن گفت: هنوز مشکل تا به الان حل نشده و نمی‌‌دانم چه خواهد شد، خودم طی دو روز آینده مفصل در این خصوص صحبت خواهم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر