کد خبر: 16224
A

انتقاد علیرضا منصوریان از هوایی شدن بازیکنانش توسط تراکتورسازی

سرمربی استقلال به انتقاد از سیاست‌های باشگاه تراکتورسازی در خصوص هوایی کردن بازیکنان دیگر تیم ها برای حضور در این تیم نظامی پرداخت.

انتقاد علیرضا منصوریان از هوایی شدن بازیکنانش توسط تراکتورسازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در میانه نیم فصل بود که خبرهایی مبنی بر حضور احمد نوراللهی و امید عالیشاه در تراکتورسازی به بیرون درز کرد. این خبر در حالی از سوی ستاره های جوان پرسپولیس در آن مقطع تکذیب می شد اما نزدیکان این دو بازیکن از تماس‌های پیاپی مسوولان و نزدیکان باشگاه تراکتورسازی با این دو بازیکن برای حضور در تراکتورسازی و پشت سر گذاشتن دوران سربازی خبر می دادند. بعد از نهایی شدن این اتفاق هم علی اکبر طاهری در مصاحبه ای توفانی به انتقاد از رقیب پرداخت و با اشاره به قول و قرارهایی که در کافه و فروشگاه کتانی فروشی برای هوایی کردن بازیکنانش خبر داد و از آن انتقاد کرد.

به نظر می رسید این قصه این بار برای بازیکنان جوان استقلال در تکرار است و آنها قصد دارد ستاره‌های جوان این تیم را مجاب به پشت سر گذاشتن دوران سربازی در جمع سرخ‌های تبریزی کنند. اتفاقی که با واکنش تند علیرضا منصوریان همراه شده و او در گفتگویی به این مساله واکنش نشان داده است.

سرمربی استقلال که توانسته با عبور از نام‌ها، اکنون ستاره‌هایی جوان در تیمش شرایط فوق العاده ای ایجاد کرده اند در این خصوص گفته: درباره موضوع سربازی بازیکنان جوان با تاج صحبت کردم. از او خواستم هر تیمی سه بازیکن سرباز داشته باشد. چرا بعضی از تیم های غیر نظامی مانند تراکتورسازی می توانند سرباز بگیرند؟ اگر اینگونه است استقلال و پرسپولیس و سیاه جامگان نیز بازیکن سرباز بگیرند تا حق همه تیم ها مساوی باشد. ملوان و فجرسپاسی البته تیم های نظامی هستند. این موضوع با دو فوریت در مجلس بررسی شود و باشگاه ها هزینه ای به سازمان نظام وظیفه پرداخت کنند تا این بازیکنان در تیم های فوتبالی امریه شوند.

علیرضا منصوریان با انتقاد از هوایی کردن بازیکنان جوان تیمش از سوی تراکتورسازی گفت: از بیرون به بازیکنان ما گفتند خودت را سرباز کن و با این اتفاق تمرکز بازیکنان ما به هم خورد. از تاج و مجلس می خواهم کمک کنند این اتفاق رخ دهد تا سرمایه گذاری باشگاه ها به نتیجه برسد.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر