کد خبر: 16485
A
رئیس انجمن جودو ناشنوایان ایران:

در المپیک ناشنوایان بازهم نتایج مطلوب کسب می کنیم/ دور جدید تمرینات از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

رئیس انجمن جودو ناشنوایان ایران گفت: با همدلی و همکاری خوبی که بین کادر فنی و اعضای تیم ملی وجود دارد، سعی می کنیم بهترین نتایج را در المپیک ناشنوایان کسب کنیم.

در المپیک ناشنوایان بازهم نتایج مطلوب کسب می کنیم/ دور جدید تمرینات از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، « محمد رضا لویی مقدم » ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما به عنوان متولی رشته جودو ناشنوایان، تلاش می کنیم بهترین امکانات را برای اعضای تیم مهیا کنیم تا علاوه بر برگزاری اردوها در حد استانداردهای خوب و بالا، به بدنه تیم ملی اصلی جودو هم کمک کنیم .

وی افزود: کار با تیم ملی جودو ناشنوایان بسیار سخت و طاقت فرسا، اما لذت بخش است و کادر فنی با سرمربیگری « محمد منصوری» و مربیان دکتر « مصطفی نمکیان »، « صادق حریری » و بنده، با همدلی و ترکیب علم و عمل سعی می کنیم در چهار بخش: انفرادی،  اوپن مردان٬ تیمی و کاتا به نتایج خوبی در المپیک ناشنوایان ترکیه دست پیدا کنیم.

لویی مقدم در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی یادآور شد:  دور جدید اردوها در سال جدید از 18 فروردین1396 و به صورت  فشرده آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان ایران همچنین به بخش کاتا  اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کاتارو های جدید درحال تمرین هستند، آنالیز عملکرد آنها از طریق ارسال فیلم های آنان توسط کادر فنی و رئیس کمیته کاتا فدراسیون جودو صورت می گیرد تا انشاءالله بتوانیم در المپیک آینده در کاتا نیز همچون دوره قبلی این رقابت ها، موفق به کسب مدال شویم.

photo_2017-03-07_12-32-55

photo_2017-03-07_12-32-47

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر