کد خبر: 17053
A

التماس گوینده ورزشگاه آزادی از هواداران استقلال

بلندگوی ورزشگاه آزادی دو بار از هواداران این تیم خواست تا از انداختن لیزر روی صورت بازیکنان لوکوموتیو جدا خودداری کنند.

التماس گوینده ورزشگاه آزادی از هواداران استقلال

دیده بان ایران - نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و لوکوموتیو تاشکند با حساب یک بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.
حواشی این نیمه به شرح زیر است:
- هواداران استقلال بارها در نیمه اول به سبک ایسلندی تیم خود را تشویق کردند.
- بلندگوی ورزشگاه آزادی دو بار از تماشاگران در طول نیمه اول خواست تا از انداختن لیزر به صورت بازیکنان لوکوموتیو جدا خودداری کنند. ظاهرا احتمال محرومیت استقلال از سوی  AFC در این زمینه وجود دارد؛ در خواستی که چندان از سوی برخی هواداران استقلال جدی گرفته نشد.
- وریا غفوری مدافع هافبک استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته آبی‌ها نتوانست در فهرست هجده نفره این تیم قرار بگیرد.
- در دقیقه 22 این دیدار هواداران یاد مرحوم منصور پورحیدری را گرامی داشتند.
- وقتی که فرشید اسماعیلی در اواسط نیمه نخست مصدوم شد، کادرفنی استقلال به شدت نگران شد و نیمکت نشینان این تیم با یکدیگر به مشورت پرداختند. با این حال این بازیکن بعد از دقایقی بلند شد و به بازی ادامه داد.
- بارش باران در این دیدار باعث شد تا چمن ورزشگاه خیس شود و یک‌بار در دقیقه 17 این مسئله می‌توانست کار دست رحمتی و استقلال بدهد که شوت بازیکن ازبک راهی اوت شد.
- بعد از گلزنی فرشید اسماعیلی دو ماده منفجره که البته دود نداشتند در ورزشگاه منفجر شد. فرشید اسماعیلی بعد از گلزنی به سمت نیمکت تیمش رفت و پیراهن منقش به کلمه "مادر" را از کادرفنی آبی‌ها گرفت و به دوربین‌ها نشان داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر