کد خبر: 17412
A

دروازه بان آبی پوش: امیدوارم در آسیا به پرسپولیس نخوریم

شیخ ویسی گفت: امیدوارم در دور بعد در آسیا به پرسپولیس نخوریم چون به اجبار یک تیم ایرانی حذف خواهد شد. اگر هم این اتفاق بیفتد امیدوارم بازی خوبی بین ما و پرسپولیس انجام شود.

دروازه بان آبی پوش: امیدوارم در آسیا به پرسپولیس نخوریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وحید شیخ‌ویسی مدعی شد که با استقلالخوزستان در ابتدا فقط می‌خواستند حضور شرافتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و از حیثیت فوتبال ایران در این بازی‌ها دفاع کنند اما الان و با توجه به شرایطی که دارند دنبال صعود از گروه‌شان هستند چون گام بلندی را در این راه برداشته‌اند.

اظهارات شیخ ویسی را در ادامه می خوانید:

* مقابل لخویای قطر مساوی کردید. بازی چطور بود؟

- در کل بازی خوبی بود. ما یک گل زودهنگام زدیم اما متاسفانه بعد از آن احساسی بازی کردیم و گل خوردیم. البته هر چه از زمان بازی گذشت بهتر بازی کردیم اما نتوانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم و سه امتیاز را بگیریم. همین که یک امتیاز را گرفتیم و صدرنشین باقی ماندیم باز هم جای شکرش باقی است. یک تشکر ویژه هم از مردم و هواداران دارم که آمدند و در این بازی ما را حمایت کردند.

* لخویا را چطور تیمی دیدی؟‌

- خیلی تیم خوبی بود. لخویا از دو تیم قبلی که با آن‌ها بازی کردیم بهتر بود و واقعا خوب بازی کرد.

* باخت پرسپولیس مقابل الریان قطر احتمال رویارویی شما و تیم برانکو را در آسیا بیشتر کرد. در این رابطه چه صحبتی داری؟‌

- حالا فعلا سه بازی دور برگشت باقی مانده و امیدوارم این‌طور نشود چون به اجبار یک تیم ایرانی حذف خواهد شد. اگر هم این اتفاق بیفتد امیدوارم بازی خوبی بین ما و پرسپولیس انجام شود.

* چه هدفی در آسیا دارید؟‌

- ما اول می‌خواستیم فقط در این بازی‌ها حضور داشته باشیم و چند بازی شرافتمندانه انجام دهیم تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم اما الان شرایطی که در جدول به وجود آمده به صعود از گروه فکر می‌کنیم چون گام بلندی برداشته‌ایم. الان دنبال صعود  هستیم تا دل مردم را شاد کنیم.

* سال 95 برای تو چطور گذشت؟‌

- سال 95 هم خوب بود و هم بد! اوایل سال برای خود من خوب نبود و این اواخر همه چیز خوب بود. همین‌که سالم هستیم خدا راشکر می‌کنیم. جدا از هیاهو و مشکلات فوتبال سالم بودن بهترین نعمت است.

* چه تصوری از سال 96 داری؟

- همیشه باید به آینده امیدوار باشیم. من هم امیدوارم از نظر فوتبالی و زندگی شخصی سال 96 سال خوبی برایم باشد و به اهدافم نزدیک شوم.

* لیست تیم ملی اعلام شد اما تو چرا دعوت نمی‌شوی؟‌

- نمی‌دانم؟! باید از کادرفنی این را پرسید. من همه تلاشم را کردم تا برای استقلال خوزستان مثمرثمر باشم و نگاه کی‌روش را هم به خودم جلب کنم اما نشد. من باز هم تلاش می‌کنم تا روند خوبم را طی کنم. ان‌شاء‌الله نگاه ویژه‌ای روی تیم ما باشد چون بچه‌های ما با جان و دل بازی می‌کنند و همه به آینده امیدوار هستیم. امیدوارم شاهد این باشیم که بچه‌های ما هم به تیم ملی دعوت بشوند. 

* انتظار داشتی به تیم ملی دعوت بشوی؟

- بله، البته انتظار که نه اما امید داشتم چون هر کسی در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند می‌شود نگاه ویژه‌تری به او داشت. باز  هم اشکالی ندارد سعی می‌کنم با تلاش بیشتر به اردوهای بعدی دعوت بشوم.

منبع: روزنامه گل

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر