کد خبر: 17711
A

فراخوان وزارت ورزش برای حضور پرشور هواداران در دیدار فوتبال ایران برابر چین

وزارت ورزش و جوانان از هواداران و تماشاگران فوتبال خواست تا در بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر چین حضوری پرشور و گسترده در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

فراخوان وزارت ورزش برای حضور پرشور هواداران در دیدار فوتبال ایران برابر چین

دیده بان ایران - در فراخوان این وزارتخانه آمده است: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهیابی به جام جهانی ٢٠١٨ روسیه روز سه‌شنبه ٨ فروردین‌ماه به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت تا همچون دیدارهای قبلی خود و با برخورداری از حمایت همه‌جانبه، پرشور و گسترده تماشاگران و هواداران در ورزشگاه بزرگ آزادی و ان‌شاءالله پیروزی در این میدان، گام بلند دیگری جهت حضور در جام جهانی فوتبال بردارد.

به یقین حمایت و حضور دلگرم‌کننده هواداران تیم ملی فوتبال، ضمن تقویت روحیه بازیکنان و کادر فنی، شرایط را برای کسب نتیجه دلخواه رقم زده و موجبات خوشحالی و نشاط هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران را در ایام عید نوروز فراهم خواهد آورد.

وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، از مردم عزیز و علاقه‌مندان به فوتبال می‌خواهد که همچون حضور شکوهمند و هوشمندانه در مسابقات گذشته، در دیدار حساس روز سه‌شنبه (هشتم فروردین ماه) در برابر تیم ملی چین نیز با حضور گسترده در ورزشگاه آزادی روزی غرورانگیز و افتخارآفرین را در تاریخ ورزش ایران ثبت کنند.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر