کد خبر: 18045
A

طاهری: رضاییان قصد بازی در خارج از ایران را دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس مقصد رامین رضاییان برای ادامه فوتبالش را خارج از ایران دانست.

طاهری: رضاییان قصد بازی در خارج از ایران را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی‌اکبر طاهری در مورد اعتراضات باشگاه پرسپولیس به بخشیده شدن هواداران صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما به دنبال برقراری عدالت و حضور تمام تماشاگران در ورزشگاه بودیم. اصلاً این‌گونه نبود که بخواهیم هواداران صنعت نفت در ورزشگاه حضور نداشته باشند.

وی تصریح کرد: ما اصلاً در جایگاهی نیستم که در بحث قضایی ورود کنیم و به خودمان نیز اجازه این کار را نمی‌دهیم. سال گذشته ما از لحاظ داوری خیلی ضربه خوردیم و در نهایت با استقلال خوزستان هم‌امتیاز شدیم و به دلیل تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت رامین رضاییان و انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته در جلسه‌ای مسائل خود را برای دیدارهای آینده پیگیری می‌کرد که برانکو نیز به ما ملحق شد. در انتهای این جلسه نشستی با رضاییان داشتیم و به دلیل عدم پذیرایی برانکو و بخش فنی از این بازیکن قرار شد رضاییان به تیم دیگری ملحق شود.

وی در خصوص اینکه مقصد رضاییان خارج از کشور خواهد بود، گفت: خود این بازیکن این‌گونه مطرح کرده است و ما نیز کمک خواهیم کرد.

طاهری که با بخش خبری شبکه سوم صحبت می‌کرد در خصوص وضعیت پرونده مانوئل ژوزه خاطر نشان کرد: این پرونده از قبل باز شده بود و زمانی که من عهده‌دار مسئولیت در باشگاه پرسپولیس شدم حکم ابتدایی واصل شده بود. روی این قضیه بخش‌های حقوقی ما کار کردند و الان ما مرحله داوری را پشت سر گذاشتیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یک داور ما مشخص کردیم و یک داور نیز طرف مقابل ما برگزیده است و منتظر صدور حکم هستیم. امیدواریم در این پرونده حقوق باشگاه پرسپولیس ضایع نشود، اما این در اختیار ما نیست.

وی در خصوص احتمال کسر شش امتیاز از باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه این مسائل مطرح می‌شود و ربطی به این قضیه ندارد. ابتدا باید حکمی صادر و در نهایت غرامتی پرداخته شود. اگر ما تعهدات خود را در خصوص آن حکم جاری نکنیم جرایم دیگری مانند کسر امتیاز خواهیم داشت.

طاهری در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الریان قطر عنوان کرد: یکی از بحث‌هایی که روز گذشته در جلسه هیئت مدیره با حضور برانکو مطرح شد برای همین دیدار بود. یار اصلی ما هواداران هستند و من از آنها خواهش می‌کنم هم برای دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل پیکان و هم دیدار مقابل الریان ما را حمایت کنند. هواداران یار اصلی ما هستند و دیدار با الریان برای ما حیاتی است. امیدوارم در شب تولد حضرت علی (ع) با حضور هواداران یک عیدی خوب برای آنها داشته باشیم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر