کد خبر: 18288
A

سیصدمین بازی زیدان با رئال در دربی مادرید

دربی مادرید همواره دیدار ویژه ای بوده و این بار مصادف شده با سیصدمین بازی زیدان با رئال مادرید؛ 227 بازی به عنوان بازیکن و 73 بازی به عنوان مربی.

سیصدمین بازی زیدان با رئال در دربی مادرید

 دیده بان ایران - اتلتیکو در حالی پا به برنابئو می‌گذارد که آنها تنها تیمی هستند که موفق شده اند زیدان را در دیدار خانگی در لالیگا شکست دهند. با این حال زیزو قصد دارد موفقیت هایش به عنوان بازیکن را تحت عنوان مربی هم با رئال تکرار کند و پس از پیروزی 3-0 در کالدرون، حال به دنبال کسب پیروزی در دیدار برگشت است.

 

 

او فصل گذشته با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و امسال تیمش را آماده کرده تا لالیگا را پس از 5 سال بدست آورند و به نظر شانس خوبی نیز خواهند داشت. در حال حاضر رئال با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین است و 1 بازی نیز کمتر از این تیم انجام داده و یک دیدار خانگی نیز مقابل آنها پیش رو خواهد داشت.

 

زیزو در آستانه بازی سیصدم، رکورد فوق العاده ای به ثبت رسانده است. تحت عنوان مربی، او در 73 بازی، 54 پیروزی، 14 تساوی و تنها 5 باخت به ثبت رسانده که آماری استثنایی محسوب می‌شود. او در زمان بازیگری اش در 227 بازی، 131 پیروزی کسب کرده بود که 58 درصد بازی ها را شامل می‌شد. این آمار در قیاس با درصد پیروزی هایش تحت عنوان مربی (73 درصد) نشان می‌دهد که او به عنوان مربی، عملکرد بهتری با رئال داشته است.

 

 

منبع: ورزش 3

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر