کد خبر: 18311
A

سید جلال حسینی: اجازه نمی‌دهیم قهرمانی پرسپولیس را لوث کنند

مهم بازی کردن یا بازی نکردن من نیست مهم موفقیت تیم ملی ایران است. خدا را شکر هم قطر را شکست دادیم و هم چین را. واقعاً باید به کی‌روش دست مریزاد گفت. در ماجرای تیم ملی هم هنوز چیزی برای صعود قطعی نشده است. ما باید ازبکستان را هم شکست بدهیم تا بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ایران بتواند به جام جهانی‌ صعود کند.

سید جلال حسینی: اجازه نمی‌دهیم قهرمانی پرسپولیس را لوث کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ کاپیتان تیم پرسپولیس در گفت‌و گو با تماشاگران امروز گفت: نیمکت‌نشینم و به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذارم.

سید جلال حسینی و پرسپولیس حالا نزدیک‌تر از هر زمان دیگری برای بالا بردن جام قهرمانی هستند. حتی اگر سید بگوید: «هنوز چیزی تمام نشده است. تا زمانی که قهرمانی ما قطعی نشده باشد دوست ندارم بگویم اگر فلان اتفاق بیفتد و فلان تیم نبرد و ما ببریم قهرمانیم. دوست دارم وقتی قطعی شد از قهرمانی حرف بزنم.» البته شاید سید راست می‌گوید. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. روی کاغذ پرسپولیس قهرمان است و سه امتیاز دیگر بگیرد جام قهرمانی بالای سرشان است اما شاید در همین چند هفته اتفاقات دیگری بیفتد.

*درباره بازی با پیکان حرف بزنیم. به نظر فشار زیادی روی بازیکنان بود. پس از باخت به نفت آبادان تصور خیلی‌ها این بود که تیم به حاشیه می‌رود بازیکنان دچار استرس می‌شوند.

بازی با نفت اولین بازی ما در سال جدید بود. نمی‌خواهم درباره اتفاقات آن بازی زیاد حرف بزنم. نفتی‌ها بردند و مبارک‌شان باشد. ما باید به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم و اینکه چه نتایجی در این بازی‌ها خواهیم گرفت.

*بازی با پیکان چطور؟

ما می‌دانستیم که باید این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. به همین دلیل از همان دقایق ابتدایی تمام تلاش خودمان را کردیم تا هر چیزی که برانکو گفته را به نمایش بگذاریم. اگر بازی را دیده باشید ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. شاید دو تا گل زدیم و چند تا هم نزدیم اما خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم.

*خیلی‌ها می‌گویند با تساوی استقلال دیگر پرسپولیس قهرمان است. هر چند هنوز 12 امتیاز دیگر هم مانده.

نباید از این حرفها زد. فکر می‌کنم این حرفها را کسانی می‌زنند که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود. ما تا آخرین روز برای بالابردن جام قهرمانی می‌جنگیم و به این فکر نمی‌کنیم که اگر فلان اتفاق بیفتد یا فلان اتفاق نیفتد قهرمان می‌شویم. ما تا آخرین روز لیگ بازی‌های خودمان را می‌کنیم و کاری هم به حرف‌هایی که می‌زنند نداریم. اگر زودتر قهرمان شدیم که هیچ اگر هم کار به روزهای آخر کشیده شد تا روز آخر می‌جنگیم.

*بعد از بازی با پیکان مجید جلالی صراحتا گفت که پس از صدور بیانیه پرسپولیس علیه فدراسیون او متوجه شده که کار سختی دارند. چند هفته‌ای است که اظهاراتی این چنینی از سوی آدم‌های مختلف می‌شوند. می‌خواهند قهرمانی شما را زیر سؤال ببرند؟

واقعاً نمی‌دانم چرا این حرف‌ها رد و بدل می‌شود. من منظورم با شخص خاصی یا آقای جلالی نیست اما قطعاً این حرف‌ها از یک جایی سرچشمه می‌گیرد. من فکر می‌کنم باشگاه و مسئولان ما باید این مسائل را پیگیری کنند. مقابل پیکان با شایستگی کامل به پیروزی رسیدیم. هیچ‌کسی نمی‌تواند قهرمانی ما را لوث کند. جالب می‌دانید کجاست؟خیلی از بازی‌ها علیه ماست. سال گذشته قهرمانی را از ما گرفتند و صدای‌مان در نیامد. سالهاست که همه چیز علیه ماست. زمان علی دایی را مگر به خاطر ندارید؟به راحتی قهرمانی از دست ما پرید. این بار اما داستان متفاوت است و اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاق‌هایی بیفتد. ما قهرمان می‌شویم و قهرمانی‌مان را به روح مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کنیم.

*سید جلال دو بازی است که برای تیم ملی بازی نمی‌کند.

مهم بازی کردن یا بازی نکردن من نیست مهم موفقیت تیم ملی ایران است. خدا را شکر هم قطر را شکست دادیم و هم چین را. واقعاً باید به کی‌روش دست مریزاد گفت. در ماجرای تیم ملی هم هنوز چیزی برای صعود قطعی نشده است. ما باید ازبکستان را هم شکست بدهیم تا بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و ایران بتواند به جام جهانی‌ صعود کند.

*چند روز دیگر باید به مصاف الریان در بازی برگشت بروید. این دیدار برای شما اهمیت زیادی دارد.

ابتدا ازهواداران می‌خواهم تا بیایند و به ما کمک کنند. الریان هم که مشخص است. آنها مثل همه تیم‌های عربی خرج زیادی کرده‌اند و بازیکنان خارجی زیادی دارند. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند چون به هیچ عنوان کار آسانی نداریم.

*درباره بازی نکردن خودتان نظری ندارید؟

نه. همان‌طور که گفتم این چیزها اهمیتی ندارند. من هم مثل بقیه بازیکنان برای قرار گرفتن در جمع ملی‌پوشان می‌جنگم. خوشبختانه جوان‌های خوبی داریم که همه انگیزه لازم برای رسیدن به ترکیب اصلی را دارند. رقابت در تیم ملی سخت است. شک نداشته باشید که تصمیم‌ها کی‌روش درست است. من هم هر زمانی که در ترکیب تیم قرار بگیرم سعی می‌کنم بهترین بازی هایم را برای ایران انجام بدهم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر