کد خبر: 18605
A

سرآسیایی: هدف ما کمک به پرسپولیس است/ امیدواریم نمایندگان ایران مایه سرافرازی فوتبال ایران شوند

مدیر تیم فوتبال پدیده گفت: دلیل توافق ما و پرسپولیس، برای تغییر تاریخ دیدارمان، حضور پرسپولیس در آسیا و کمک به شرایط آنها برای بازی های آسیایی بود.

سرآسیایی: هدف ما کمک به پرسپولیس است/ امیدواریم نمایندگان ایران مایه سرافرازی فوتبال ایران شوند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجتبی سرآسیایی در خصوص درخواست پرسپولیس مبنی بر تغییر زمان برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، اظهار کرد: ابتدا سازمان لیگ به باشگاه پدیده اعلام کرد که چنین درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده اما با بررسی شرایط ترجیح بر این بود که بازی در همان روز اعلام شده قبلی برگزار شود.

وی افزود: پس از آن صحبت‌هایی میان خوردبین، پیشکسوت و سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس و محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده صورت گرفت و سازمان لیگ نیز شرایط خاص باشگاه پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا به نمایندگی از کشورمان را توضیح داد و به واسطه همین که پرسپولیس ،نماینده ایران است با این درخواست موافقت کردیم.

سرآسیایی تصریح کرد: ساعت پرواز پرسپولیس برای رسیدن به مکان برگزاری مسابقه این تیم با الهلال به شکلی بود که نیاز بود، بازی دو تیم روز چهارشنبه برگزار شود، به همین دلیل در نهایت موافقت باشگاه پدیده نیز به سازمان لیگ اعلام شد.

قائم مقام این باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که نمایندگان ایران با کسب نتایج خوب بتوانند به بهترین شکل ممکن در ادامه رقابت‌ها مایه سرافرازی فوتبال ایران شوند‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر