کد خبر: 18677
A

خداحافظی عنایتی از هواداران استقلال

مدیر عامل باشگاه صبای قم اعلام کرد مراسم خداحافظی رضا عنایتی در پایان فصل برگزار می‌شود.

خداحافظی عنایتی از هواداران استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا کشوری‌فرد درباره حرف‌های رضا عنایتی پیرامون خداحافظی از فوتبال در بازی آینده با استقلال تهران گفت: پس از صحبت با آقای عنایتی تصمیم بر آن شد تا او به دلیل عشق و علاقه‌ای که به استقلال و تماشاگران این تیم دارد، در مسابقه روز شنبه با هواداران آنها خداحافظی کند ولی تا پایان فصل همراه تیم باشد.


او ادامه داد: آقای عنایتی از نظر اخلاقی، فنی، کمک به کادر فنی و جمع کردن تیم در شرایط حساس کمک زیادی به ما و آقای مرفاوی کرده و هر سالی در صبا بوده تاثیر زیادی داشته است که امسال هم بیشتر از همیشه شاهد این موضوع بودیم.


مدیر عامل باشگاه صبا عنوان کرد: قرار است خداحافظی آقای عنایتی با هواداران استقلال روز شنبه انجام شود ولی به دلیل اینکه پس از آن ما سه مسابقه مهم تا پایان فصل داریم، او به بازی ادامه می‌دهد و در هفته آخر مقابل استقلال خوزستان که میزبان هم هستیم مراسم خداحافظی خوبی برای برگزار می‌کنیم و قدردان زحمات‌اش خواهیم بود.


کشوری‌فرد درباره بازی با استقلال تهران گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی در این فصل کردند و  همواره سعی داشتند تیم موفق شود؛ خدا را شکر تیم در دور برگشت عملکرد خوبی داشته و با پیروزی مقابل تراکتورسازی روحیه بالایی گرفته است که امیدوار هستیم برابر استقلال نیز با تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان به نتیجه خوبی برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر