کد خبر: 18974
A

برانکو: قصد ندارم جانشین کی روش شوم/ قهرمانی در 3 کشور افتخار بزرگی است

سرمربی پرسپولیس گفت: صادقانه باید بگویم که من مربیگری در سطح باشگاه را دوست دارم چون با کار روزانه بیشتر هماهنگ هستم.

برانکو: قصد ندارم جانشین کی روش شوم/ قهرمانی در 3 کشور افتخار بزرگی است

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بعد از کسب قهرمانی لیگ برتر ایران با پرسپولیس، برانکو که این موفقیت را در کشورهای دیگر نیز به دست آورده بود، مورد توجه رسانه های کرواسی قرار گرفته است.

سرمربی پرسپولیس گفت و گویی را با سایت اخبار کرواسی انجام داده و صحبت های جالبی را بر زبان آورده است.

قهرمانی در 3 کشور افتخار بزرگی است

برانکو ایوانکوویچ در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر ایران گفت: حتما می دانید که این قهرمانی باعث شد تا من در 3 کشور عنوان قهرمانی را به دست آورم که به غیر از ایویچ هیچ مربی کروات دیگری نتوانسته در 3 کشور به چنین افتخاری برسد. پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد و بعد از مدتها این اتفاق افتاد، اگرچه سال قبل نیز ما بهترین تیم ایران بودیم.

دوست نداشتند در تبریز قهرمان شویم

وی افزود: پرسپولیس یکی از تیم های پرطرفدار ایران و آسیا است و با قهرمانی ما 40 میلیون نفر خوشحال شدند. می توانم بگویم قهرمانی با پرسپولیس برای من به خاطر این هواداران خاص بود. ما در تبریز قهرمان شدیم اما آنجا خیلی دوست نداشتند این اتفاق بیفتد و به خاطر همین وقتی به تهران آمدیم، شوق هواداران پرسپولیس را فهمیدیم. شنیدم که حتی در کشورهای دیگر پرسپولیسی ها به خیابان ریختند و شادی کردند.

پرسپولیس را به بردن عادت دادم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه آورده است: این که در تیم بزرگی همچون پرسپولیس کار می‌کنم برای من افتخار است. مردم ایران بازیکنان و مربیانی که برایشان خوب کار کنند را دوست دارند و به آنها احترام می‌گذارند. به همین خاطر است که من در ایران از احترام خاصی برخوردار هستم. در شرایط بسیار خوبی کار می‌کنم و از کارم رضایت دارم. من توانستم فرهنگ و عادت باشگاه را تغییر دهم و پرسپولیس را به بردن و قهرمانی عادت دهم.

در تهران راحت هستم

در بخش دیگری از این مصاحبه به افتخارات قبلی برانکو با تیم ملی ایران قبل از جام جهانی 2006 اشاره شده است. وی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: من در تهران راحتم چون شهروند افتخاری هستم. این عنوان را زمانی کسب کردم که با ایران توانستم به جام جهانی 2006 برسم.

جانشین کی روش نمی شوم

برانکو همچنین در پایان این گفت و گو به شایعه حضورش به عنوان جانشین کی روش در تیم ملی پاسخ داده است: کی‌روش با ایران در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشته است. در این مدت نیز اغلب چنین شایعاتی شنیده شده که من قرار است جانشین کی‌روش شوم. من فکر نمی‌کنم که ایران کی‌روش را کنار بگذارد. صادقانه باید بگویم که من مربیگری در سطح باشگاه را دوست دارم چون با کار روزانه بیشتر هماهنگ هستم.

منبع: کاپ

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر