کد خبر: 19687
A

کلوپ بلژیک، مقصد نهایی رضاییان

بازیکن پیشین پرسپولیس در لیست ورودی کلوب بروژ بلژیک قرار گرفته است.

کلوپ بلژیک، مقصد نهایی رضاییان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رامین رضاییان پس از جدایی‌اش از تیم پرسپولیس قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد. در حالی که گفته می‌شود لیگ بلژیک یا لیگ هلند مقصد بعدی بازیکن ملی‌پوش کشورمان است، سایت «voetbalbelgie.be» بلژیک در گزارشی خبر داد مقصد بعدی رضاییان لیگ دسته اول بلژیک خواهد بود.

این سایت در گزارشی، ورودی و خروجی تیم‌های بلژیکی برای  فصل  18-2017 را مورد بررسی قرار داده است که نام رامین رضاییان که اخیراً با توافق از باشگاه پرسپولیس جدا شد در لیست ورودی تیم کلوب بروژ بلژیک قرار دارد.

در این بین این سایت به این موضوع اشاره کرده است که این لیست قطعی نیست و برخی از این بازیکنان در آینده به طور رسمی به هواداران تیم‌های خود معرفی خواهند شد و یا از تیم‌های‌ خود جدا خواهند شد و برخی نیز بر اساس شایعات مطرح شده در این لیست گنجانده شده‌اند.

کلوب بروژ فصل گذشته قهرمان ژوپیلر لیگ بلژیک یا همان بالاترین سطح فوتبال این کشور شد و چهاردهمین قهرمانی خود را جشن گرفت. این لیگ از فصل جاری به دسته اول A بلژیک تغییر نام داده است، جایی که بروژ با 38 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی است و چهار امتیاز با اندرلخت صدرنشین اختلاف دارد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر