کد خبر: 19843
A

همه بدل‌های مسی + عکس

مهاجم آرژانتینی بارسلونا بدل‌هایی در سراسر جهان دارد.

همه بدل‌های مسی + عکس

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از آس، شبیه به لیونل مسی بودن به نظر خوب می‌رسد. این افراد می‌توانند بدل مهاجم بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ جهان باشند. به همین خاطر در چند ماه اخیر رقابتی عجیب در میان افرادی به وجود آمده که خود را بدل مسی می‌دانند. به تازگی بدل جدیدی از او در ایران نیز دیده شده است. همه بدل‌های مهاجم بارسلونا از شباهت به ستاره آرژانتینی خوشحال هستند و از شبکه‌های اجتماعی بهره بردند تا خود را بدل واقعی این بازیکن نشان دهند. در ادامه به آنها اشاره می شود.

مسی ایرانی

رضا پرستش جوان ایرانی است که علاوه بر شباهت به ستاره آرژانتینی سعی کرده شباهت خود را به این بازیکن بیشتر کند. او مدل مو و ریش خود را همچون مسی کرده و برای معروف کردن خود در یک خبرگزاری با پیراهن تیم ملی آرژانتین حاضر شد.


مسی‌های برزیلی

چند هفته پیش یک آرژانتینی با منتشر کردن یک عکس در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی ایجاد کرد. او عکس یک برزیلی که در آب نبات فروشی کار می‌کرد و شبیه مسی بود را منتشر کرد.

فرد دیگری با بهره بردن از شبکه‌های اجتماعی خود را بدل مهاجم بارسلونا عنوان کرد. او صفحه‌ای در توییتر با نام بدل مسی ساخت و نوشت: من بدل مسی هستم. این پروفایل را ساختم تا شباهتم را به او نشان دهم. پیش از این فکر می‌کردم این موضوع عجیب است اما اکنون از این شهرت لذت می‌برم.

مسی اسپانیایی

میگل مارتینس بدل مسی در اسپانیاست و این موضوع باعث شد که او به شهرت دست پیدا کند. شباهت مارتینس به مسی تا حدی بود که توریست‌ها به اشتباه می‌افتادند. با این حال او در زمان جوانی شباهت بیشتری به ستاره آرژانتینی داشت.

انتهای پیام

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر