کد خبر: 19909
A

سلطانی فر:امیدوارم تیم ملی صعودی تاریخی به جام جهانی داشته باشد/ باید ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، تیم ملی فوتبال بتواند با اقتدار صعودی تاریخی به جام جهانی روسیه داشته باشد.

سلطانی فر:امیدوارم تیم ملی صعودی تاریخی به جام جهانی داشته باشد/ باید ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی پاکدشت ورامین اظهار داشت: امیدواریم فاز دوم ورزشگاه پاکدشت که تکمیل ظرفیت تماشاگران به میزان پنج هزار نفر است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. دولت در سه سال و نیم گذشته قدم‌های اساسی در تکمیل پروژه‌های ورزشی برداشته است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: جامعه سالم، جامعه‌ای است که مردم سالم داشته باشه و مردم سالم نیازمند تحرک و تغذیه سالم هستند. ما باید ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی فوتبال بتواند با اقتدار،  صعودی تاریخی به جام جهانی روسیه داشته باشد.

وزیر ورزش همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌هایی که شده است بهترین نتیجه را در المپیک 2020 توکیو و مسابقات بین‌المللی کسب کنیم.

وی در مورد صدور مجور برای حجاب بانوان بسکتبالیست از سوی فدراسیون جهانی این رشته گفت: خوشبختانه صبح امروز موافقت نهایی فدراسیون جهانی بسکتبال برای حضور بانوان کشورهای اسلامی با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی صادر شد. این موفقیت بزرگی برای بانوان است.

سلطانی‌فر در پایان به وضعیت باشگاه‌های کشور هم اشاره کرد: باشگاه‌های ورزشی ما امروز با جوانگرایی وضعیت بسیار خوبی دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر