کد خبر: 20087
A

اتلتیکو به سختی ایبار را شکست داد

تیم فوتبال اتلتیکومادرید ۱۰ نفره به سختی توانست ایبار را شکست دست و جایگاه سوم خود را در لالیگا حفظ کند.

اتلتیکو به سختی ایبار را شکست داد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اتلتیکومادرید شنبه در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف ایبار رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

در نیمه نخست اتلتیکو با وجود مالکیت توپ بیشتر نتوانست موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کند. بهترین فرصت این تیم نیز توسط یانیک کاراسکو از دست رفت. تیم مهمان نیز یک بار فرصت گلزنی داشت اما موفق به باز کردن دروازه یان اوبلاک نشد تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو بهتر بازی کرد. نخستین موقعیت خوب به فیلیپه لوییس رسید اما ضربه‌اش به گل تبدیل نشد. در ادامه آنتوان گریزمان یک شوت به سمت دروازه حریف زد اما دروازه‌بان آن را مهار کرد. در این لحظات پدرو لئون یک فرصت خوب را از دست داد. میزبان به حملات خود افزود و در نهایت سائول نیگس توانست گل نخست بازی را در دقیقه ۶۹ به ثمر برساند.

ایبار به دنبال به تساوی رساندن بازی بود و بهترین موقعیت به پدرو لئون رسید اما اوبلاک ضربه‌اش را مهار کرد. در وقت‌های اضافه دیگو گودین به علت دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا میزبان در لحظات پایانی ۱۰ نفره شود. ایبار به شدت اتلتیکو را تحت فشار قرار داده بود اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

در نهایت قرمز و سفیدپوشان سه امتیاز بازی را کسب کردند.

اتلتیکو با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند. ایبار با ۵۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پیش از این دیدار اسپورتینگ خیخون به مصاف لاس پالماس رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

در دیگر بازی‌های امشب بارسلونا به مصاف ویارئال می‌رود و گرانادا میزبان رئال مادرید خواهد بود.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر