کد خبر: 20334
A

استقلال به دنبال هافبکی تکنینی مانند سروش

منصوریان این روزها در نظر دارد بازیکنان مورد نیاز خود را براى فصل آتى جذب کند تا با تیمى قدرتمند راهى مسابقات شود با توجه به بی نیازی پرسپولیس درپست هافبک نفوذی و تلاش استقلال برای جذب یک بازیکن تکنیکی نشان می دهد این گزینه کسی نیست جز داریوش شجاعیان .

استقلال به دنبال هافبکی تکنینی مانند سروش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، منصوریان این روزها در نظر دارد بازیکنان مورد نیاز خود را براى فصل آتى جذب کند تا با تیمى قدرتمند راهى مسابقات شود با توجه به بی نیازی پرسپولیس درپست هافبک  نفوذی و تلاش استقلال برای جذب یک بازیکن تکنیکی نشان می دهد این گزینه کسی نیست جز داریوش شجاعیان که البتهاستقلال برای بدست آوردن وی در نیم فصل هم تلاش کرد اما گسترش فولاد با جدایی وی موافقت نکرد.

هافبک تکنیکی قصد جدی برای جدایی از این تیم تبریزی دارد و به دنبال تیم جدیدی است و حتی گفته می‌شود که این بازیکن برای پیوستن به استقلال از گسترش رضایتنامه خواسته است.
بازی تکنیکی داریوش شجاعیان در کنار سرعت و دقت در پاس از گزینه هایی است که وی را نسبت به برخی دیگر از بازیکنان کورد نظر استقلال متمایز کرده است.
داریوش شجاعیان متولد 1371 در نور اباد ممسنی است ، این بازیکن 25 ساله فوتبال خود را از بهمن شیراز اغاز کرد و در سال 2015 به گسترش فولاد پیوست اما مورد توجه تیم نهای زیادی قرار گرفت و بارها در اردوی تیم ملی فوتبال نیز حاضر شد و از جوانان آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر