کد خبر: 20693
A

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو

پس از انصراف خدابخشی از برگزاری بازی انتخابی، سرانجام کادر فنی فهرست نهایی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرانجام کادر فنی تیم ملی تکواندو پس از حواشی پیش آمده در مورد برگزاری مسابقات انتخابی، اسامی هشت تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.

پس از نتایج تیم ملی در جام ریاست فدراسیون جهانی در یونان و مشخص شدن نفرات در شش وزن، قرار بود امروز (شنبه)، با برگزاری مسابقات انتخابی تکلیف اوزان دو، شش و هفت نیز مشخص شود.

مهدی خدابخشی که شایعه‌های حاضر نشدنش در بازی انتخابی به گوش می‌رسید، طبق گفته‌ها از رقابت با حریف انصراف داد. در پی این رفتار، مهدی بی‌باک هم او را از تیم ملی خط زد.

در نهایت بی‌باک فهرست نفرات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد: آرمین هادی‌پور در وزن ۵۴- کیلو گرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸-کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مسعود حجی زواره در وزن ۷۴- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن ۸۰- کیلوگرم، سعید رجبی در وزن ۸۷- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر