کد خبر: 20908
A

عسگری: کمتر کسی باور داشت مدال بگیرم

دارنده مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: کار سختی را در وزن ۶۹ کیلوگرم پیش رو داشتم و کمتر کسی باور داشت که بتوانم مدال بگیرم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، مجید عسگری - ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران - پس از کسب مدال نقره دسته ۶۹ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی را در دسته ۶۹ کیلوگرم با حریفان قدرتمند خود داشتم، دو نفر از نایب قهرمانان المیپک در این دسته به روی تخته رفتند. اسماعلی نفر اول در این وزن نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو بود.

وی ادامه داد: در استارت لیست قبل از مسابقه دسته ۶۹ کیلوگرم در جایگاه هفتم بودم و کار سختی را برای گرفتن مدال داشتم. کمتر کسی باور داشت بتوانم در دسته ۶۹ کیلوگرم مدال بگیرم و همه حدس می‌زدند که حداقل به مدال برنز برسم، ولی در نخستین مسابقه رسمی‌ام در این وزن با موفقیت به کار خود پایان دادم.

عسگری در پایان تاکید کرد: با زحمات سجاد انوشیروانی، وحید ربیعی و نواب نصیرشلال اعضای کادر فنی تیم ملی، رکوردهای بهتری نسبت به تمرینات را به ثبت رساندم و مدال نقره گرفتم و از این بابت خدا را شکر می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر