کد خبر: 20942
A

پهلوان زاده: ایران، میزبان مسابقات بین المللی متعددی در این دولت بوده و این دستاوردها با کار و تلاش و تدبیر بدست آمده است

رئیس فدراسیون شطرنج روز سه شنبه مردم را به حضور گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد و گفت: ملت با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند و امید را زنده نگاه می دارد.

پهلوان زاده: ایران، میزبان مسابقات بین المللی متعددی در این دولت بوده و این دستاوردها با کار و تلاش و تدبیر بدست آمده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهرداد پهلوان زاده گفت: شرکت در انتخابات در شرایط فعلی یکی از واجب ترین فعالیت هایی است که هر فردی انجام می دهد و لازم است تا سرنوشت را خودمان رقم بزنیم و همه مردم در تعیین سرنوشت و تقدیر سهیم شوند.
وی گفت: به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج معتقدیم که تقدیر ساخته دست انسان است و ورزش شطرنج نیز نشان داده که توفیق با شانس و اقبال بدست نمی آید، بلکه توفیق بر اساس عقلانیت، تدبیر و حرکت هایی به دست می آید.
رئیس فدراسیون شطرنج گفت: جامعه ورزش کشور و همه شطرنجبازان همگام با ملت از نخستین ساعات 29 اردیبهشت ماه در محل استقرار صندوق های اخذ رای حاضر می شوند تا آینده ای درخشان را برای ایرانی آباد رقم بزنند.
پهلوان زاده با اشاره به تغییر فضای ورزش و دستاوردهای دولت تدبیر و امید تصریح کرد: از هموطنان و همه ورزشکاران انتظار است گذشته را به خاطر آورند و شرایط امروز را با گذشته مقایسه کنند. در این صورت است که قطعا تغییر را متوجه می شوند.
وی گفت: فعالیت های خوبی در زمینه ورزش قهرمانی و معرفی کشور به جهانیان انجام شده و میزبان مسابقات بین المللی متعددی در ایران بوده ایم و این دستاوردها با کار و تلاش و تدبیر بدست آمده است.
رئیس فدراسیون شطرنج با اشاره به قهرمانی تیم ایران در رقابت های زیر 16 سال جهان گفت:‌ در سال های گذشته شطرنج بازان کشورمان آرزو داشتند با تیمی چون روسیه بازی کنند، در حالی که اکنون برای دو سال پیاپی است که این تیم را شکست می دهیم و بازیکنان ایران به خودباوری رسیده اند. 
وی با بیان اینکه «خودباوری جز در سایه تلاش بیشتر و آزادی به دست نمی آید»، گفت: در فشار و تهدید است که انسان خمیده می شود و در سایه آزادی و پویایی است که زندگی معنی می یابد.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر