کد خبر: 20992
A

واکنش زیدان به عصبانیت موراتا

سرمربی رئال مادرید نسبت به عصبانیت مهاجم اسپانیایی اش پس از تعویض واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رئال مادرید چهارشنبه شب در یک بازی عقب افتاده در لالیگا به مصاف سلتاویگو می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: آماده هستیم. دو فینال را تا پایان لالیگا پیش رو داریم. از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم. از دید مثبت به دو بازی نگاه می‌کنم. بازیکنان و من تمام توان خود را به کار خواهیم برد. سلتاویگو حریف سرسختی است چون تیم خوبی است. می‌دانستیم دیدار برابر سویا سخت است. بازی فردا شب و یکشنبه نیز این چنین است. کریستیانو رونالدو در بازی پیش رو حضور خواهد داشت.

سرمربی رئال مادرید درباره شانس حضور گرت بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: اکنون زمان صحبت درباره این موضوع نیست. بیل در حال حاضر در شرایط بهتری قرار دارد. در زمین می تواند تمرین کند که این نکته مثبتی است. از این موضوع خوشحالیم اما اکنون تنها باید به دیدار برابر سلتا فکر کنیم و بیل نمی تواند ما را همراهی کند.
زیدان در رابطه با آینده کیلور ناواس گفت: سه دروازه بان در اختیار داریم. نمی دانم سال بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما اکنون از داشتن آنها خشنودیم. روبن فرصت بازی کمی داشت چون دروازه بان سوم است. تنها به این فکر می‌کنیم که با سه دروازه بان خود فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

رادیو کلمبیا اعلام کرد که توافق خامس رودریگس با باشگاه منچستریونایتد هفته آینده اعلام خواهد شد. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: او اکنون در مادرید است و در آن بحثی نیست. به او ضربه وارد شده اما شدید نیست و همراه تیم است. تنها به کسب سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

آلوارو موراتا پس از تعویض در دیدار برابر سویا عصبانی شد. عصبانیت مهاجم اسپانیایی هنگام ورود به نیمکت ذخیره‌ها کاملا آشکار بود. زیدان در این رابطه گفت: از من عصبانی نبود. او به خاطر مسئله دیگری عصبانی بود و از دلیل آن خبر ندارم. این اتفاقات گذرا هستند. با هم صحبت خواهیم کرد. او در مادرید خواهد ماند_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر