کد خبر: 21009
A

بازی های همبستگی اسلامی/ ۴ فرنگی کار ایران رقلای خود را شناختند

نمایندگان ۴ وزن نخست کشتی فرنگی بازی های همبستگی اسلامی رقبای خود را شناختند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وزن کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار شد.


 نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، محمد نوربخش پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مراد ممدوف قهرمان جوانان جهان و زیر 23 سال اروپا از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده  کانایبک ژولچوبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان و القادی از اردن کشتی می‌گیرد.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول به مصاف ایکر سونمز از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آذربایجان و بودجمیلین از الجزایر مبارزه می کند. در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم که 7 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، یوسف قادریان در کشتی نخست با برهان آکبوداک دارنده مدال نقره جوانان جهان و مدال نقره زیر 23 سال اروپا  از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتایف از ترکمنستان می رود. در پایین جدول این گروه رفیق حسین اف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از آذربایجان حضور دارد.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با سلیمان دمیرچی از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ژوژوپ بیکوف از قرقیزستان و بینبکر از عربستان می رود. در بالای جدول این گروه اورخان نوریف قهرمان زیر 23 اروپا از آذربایجان و رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان (85 کیلو) از ازبکستان نیز حضور دارند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 10:30 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر