کد خبر: 21104
A

لیست خروجی‌های رئال مادرید و فروپاشی BBC

احتمالاً 6 ستاره‌ی سرشناس لوس بلانکوس در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید که همواره یکی از پر سر و صداترین تیم‌ها در زمینه‌ی خرید و فروش بازیکن است تغییرات فراوانی را به چشم خواهد دید.

بازیکنان سرشناسی که سانتیاگو برنابئو را ترک خواهند کرد عبارتند از: خامس رودریگز، گرت بیل، کریم بنزما، کیلور ناواس، لوکا مودریچ و آلوارو موراتا.

در این میانه، خروج موراتا، خامس و ناواس قطعی است. موراتا یک نیمکت‌نشین موفق بود. او این فصل 41 بار برای رئال مادرید و به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد و 20 گل زد و 6 پاس گل داد.

از طرفی رئال مادرید در نظر دارد کریم بنزما را نیز بفروشد. میلان یکی از مشتریان بنزما است و حاضر است برای او 40 میلیون یورو هزینه کند. بنزما در این فصل 45 بار برای لوس بلانکوس بازی کرده، 17 گل زده و 8 پاس گل داده که آمار بدی نیست.

14949625457380

از طرفی خامس یکشنبه به منچستر یونایتد می‌پیوندد. او در این فصل 32 بار برای رئال به میدان رفته، 11 گل زده و 13 پاس گل داده که آماری درخور توجه است.

با این حال، خروج مودریچ حسرتی به دنبال نخواهد داشت. او در 38 بازی این فصل تنها یک گل زده و 4 پاس گل داده است.

همچنین، گفته می‌شود که گرت بیل نیز به منچستر یونایتد خواهد پیوست. با رفتن بیل و بنزما BBC فروخواهد پاشید. 

رئال به دنبال جذب بازیکنانی چون ام‌باپه، وراتی، اوبامیانگ، دخه‌آ و هازارد است. به نظر می‌رسد سفیدها بیش از بارسلونا در فصل نقل و انتقالات دچار تغییر شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر