کد خبر: 21543
A

عشوری: مسئله مالی برای هربازیکنی مهم است/ تراکتور سازی در حساس ترین مرحله فوتبالی خود قرار دارد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی سخت‌ترین و حساس‌ترین لیگ را پیش‌رو دارد.

عشوری: مسئله مالی برای هربازیکنی مهم است/ تراکتور سازی در حساس ترین مرحله فوتبالی خود قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سینا عشوری در خصوص تمدید قرارداد  با تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: به هر حال من در تیم فوتبال تراکتورسازی مدت‌ها بازی کردم و دوست داشتم فصل آینده هم در این تیم باشم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی فصل بسیار سختی را پیش‌رو دارد. با توجه به محرومیتی که گریبانگیر تیم ما شده و نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم، کار برای ما سخت شده است. شاید تراکتورسازی در حساس‌ترین مرحله فوتبالی خود قرار دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: خوشبختانه طبق استعلام فدارسیون فوتبال می‌توانم با تراکتورسازی قراردادم را تمدید کنم اما تا بدین‌لحظه قراردادم را تمدید نکرده‌ام ولی قطعا این امر اتفاق می‌افتد.

عشوری در رابطه با وضعیت مالی تراکتورسازی گفت: مسئله مالی برای هر ورزشکاری مهم است. اما مدیریت باشگاه در تلاش است که بتواند مسائل مالی تیم را حل و فصل کند و من هم به آینده امیدوار هستم.

وی خاطرنشان کرد: در فصل آینده تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و دیگر تیم‌ها سعی می‌کنند بهترین نتایج را کسب کنند. کار ما هم بسیار سخت است اما امیدوارم بتوانیم نتایج مدنظر باشگاه را کسب کنیم.


منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر