کد خبر: 21591
A

عبدالرحمان: در خانه استقلال را شکست می‌دهیم/ تنها تاکتیم آنها توپ‌های بلند بود

کاپیتان العین تاکید کرد که تیمش در دیدار برگشت شکست برابر استقلال را جبران خواهد کرد. او گفت که پیش بینی نمی‌کرد استقلال برابر هواداران خود تا این اندازه قوی باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت 24.ae، العین با وجود بازیکنان سرشناسی که در ترکیب خود داشت برابر استقلال در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.
عمر عبدالرحمان کاپیتان این تیم که از بهترین‌های آسیا است تاکید کرد که تیمش توان جبران برابر استقلال را دارد. او گفت: می‌توانستیم  با نتیجه‌ای بهتر از ورزشگاه آزادی خارج  شویم. شکست در آخرین دقایق برای همه ما سخت بود، با این حال این فرصت را داریم تا در ورزشگاه خانگی خود و برابر هواداران‌مان جبران کنیم. با تمرکز بالاتر و تلاش بیشتر به دور بعد صعود خواهیم کرد.
او درباره شرایط بد بدنی و بیماری که قبل از بازی برابر استقلال داشت، گفت: شرایط من خوب نبود، با این حال تصمیم گرفتم بازی کنم چر که دوست نداشتم برادران و هم تیمی‌هایم  را تنها بگذارم. در العین همه مصلحت تیم را به منفعت خود ترجیح می‌دهند. العین تنها وابسته به عمر عبدالرحمان نیست و همه بازیکنان برای موفقیت تیم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. روی گلی که خوردیم همه بازیکنان اشتباه کردند و به هنگام گلزنی هم تمام بازیکنان نقش دارند. استقلال از تک فرصت خود استفاده کرد.
این نخستین شکست العین در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود. کاپیتان این تیم اماراتی ادامه داد: در فوتبال گاهی اوقات شکست باعث تقویت تیم می‌شود و انگیزه و روحیه بازیکنان را بالا می‌برد. امیدوارم که بتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم. فکر نمی‌کردیم که استقلال بین هواداران خود تا این اندازه قوی باشد. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حریف تنها با ارسال‌های بلند به دروازه ما نزدیک می‌شد.
عبدالرحمان در پایان سخنان خود درباره حضور پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: حضور در ورزشگاهی که 65 هزار هوادار در آن هستند فضای جالبی را به وجود می‌آورد. در ثانیه ثانیه بازی به دنبال خوشحال کردن هواداران العین بودیم. نباید فراموش کرد که بعضی از بازیکنان جوان العین برای نخستین بار بود که چنین فضایی را تجربه می‌کردند با این حال عملکرد خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم که هواداران العین هم استقبال خوبی از بازی هفته آینده ما در ورزشگاه بن زاید کنند تا ان‌شاءالله به دور بعد صعود کنیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر