کد خبر: 21676
A

برانکو: 7 فرصت برای گلزنی داشتیم/ هم خوشحالم و هم غمگین

سرمربی سرخپوشان تهرانی در حاشیه تمرین ریکاوری بازیکنان این تیم به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت.

برانکو: 7 فرصت برای گلزنی داشتیم/ هم خوشحالم و هم غمگین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین ریکاوری امروز سرخپوشان یک روز پس از دیدار برابر لخویا قطر گفت: انگیزه های ما به هم ریخته شد و به نوعی غم و شادی در وجودم شکل گرفت و استحقاق پیروزی را داشتیم. با پیروی میتوانستیم صعود را قطعی کنیم اما با این حال خوشحال هستم که بازیکنان با دیسیپلین برابر حریف ظاهر شدند.

وی ادامه داد: برابر قهرمان قطر اجاز ه نمایش فوق العاده را ندادند. شانس برای گلزنی هم داشند که بیرانوند توپ را قطع کرد. کنترل بازی در دست ما بود و بیش از 60 درصد مالکیت توپ را داشتیم و تنها آرامش در ضربه آخر را کم داریم. بازی خوبی را از نظر من به نمایش گذاشتیم و در شرایط که هوادارانمان حضور نداشتند توانستیم به پرسینگ خوب در اکثر اوقات مانع از نمایش خطرناک حریف شدیم.

برانکو خاطرنشان کرد: یک نیمه از مرحله حذفی را پشت سر گذاشتیم و 90 دقیقه دیگر را پیش رو داریم. نتایج برای ما در دسترس است و همانطور که قبلا گفتم هئف ما گل نخوردن بود که توانستیم در این امر موفق باشیم.

برانکو با اشاره به فرصت سوزی های بازیکنانش گفت: متاسفانه این برای اولین بار نیست که این اتفاق برای ما رخ می دهد. بازی با الریان در کرحله گروهی 16 موقعیت گلزنی داشتیم و مقابل الهلال هم همینطور. متاسفانه همچنان این مشکل را داریم و یکی از دلایل اصلی هم بازیکنان در طول بازی انرژی بسیاری را میگذارند و بنابر خواسته من از آنها این اتفاق رخ می دهد چرا که آنها پس از مصرف انرژی بسیار در ضربه های پایانی ناموفق عمل می کنند. بخشی از تقصیرها در این بخش بر عهده من است اما این در فوتبال حرفه ای امری طبیعی است.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر