کد خبر: 21760
A

فلاینی: اعتماد مورینیو برایم مهم‌تر از هر چیزی است

ستاره بلژیکی شیاطین سرخ از قهرمانی در لیگ اروپا بسیار خوشحال است و تاکید کرد که اعتماد مورینیو به او برایش مهم تر از هر چیزی است.

فلاینی: اعتماد مورینیو برایم مهم‌تر از هر چیزی است

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مروان فلاینی در دیدار فینال لیگ اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و از بهترین بازیکنان میدان بود.

این بازیکن بلژیکی با وجود این که در منچستریونایتد بازیکن محبوبی نیست و هواداران شیاطین سرخ دوست ندارند تا او در ترکیب اصلی قرار گیرد اما چهره مورد اعتماد مورینیو است.

او از قهرمانی در لیگ اروپا خوشحال است و گفت‌: این قهرمانی برای من بسیار مهم و استثنایی است، چرا که نخستین قهرمانی تاریخ منچستریونایتد در لیگ اروپا است و طبیعی است که از این که جزو بازیکنانی هستم که تصاحب این جام را رقم زده بسیار خوشحال باشم.

فلاینی درباره این سوال که چرا در بین هواداران منچستریونایتد محبوب نیست، اظهار کرد: برای من اعتماد ژوزه مورینیو مهم تر از هر چیزی است. سرمربی تیم به من اعتماد دارد و این مهم ترین چیز است. باید بگویم که در منچستریونایتد احساس راحتی می‌کنم. در این جا همه را می شناسم و دوست دارم با جدیت به کار خود ادامه‌  دهم.

او در ادامه‌  سخنان خود به ستایش از زلاتان ایبراهیموویچ  پرداخت و گفت‌:  زلاتان قوی ترین بازیکنی است که تا الان دیده ام. او فوق العاده است. ایبراهیموویچ  با وجود این که 35 سال سن دارد ، اما  سخت تمرین می‌کند.

این بازیکن بلژیکی در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: قهرمانی در لیگ اروپا برای ما ضروری بود. از همان ابتدا هم به دنبال قهرمانی بودیم. خوشبختانه نه تنها قهرمان شدیم بلکه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم بدست آوردیم و باید خود را آماده فصل سختی کنیم._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر