کد خبر: 22185
A

میلاد عبادی‌پور: همه تیم‌های دنیا از ایران می‌ترسند

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال با اشاره به شناخت کافی از حریفان گفت: هدف ما کسب افتخار و بردن همه تیم‌های دنیا است.

میلاد عبادی‌پور: همه تیم‌های دنیا از ایران می‌ترسند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،میلاد عبادی‌پور در گفت‌وگویی اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی را گذراندیم. هم سفر خسته‌ کننده‌ای نداشتیم و هم بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی را توانستیم، برگزار کنیم. در بازی‌های اول تمام توان‌مان را به کار نگرفتیم و با ۷۰ درصد آمادگی پا به میدان گذاشتیم. این امر برای گذراندن دوره‌های فشرده بدنسازی طبیعی بود زیرا باید تا زمان بازی‌های تدارکاتی وزنه زدن را ادامه می‌دادیم. در اردویی که گذشت کمی بدن‌هایمان سنگین بود ولی در کل شرایط راضی کننده است.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی درباره انگیزه بازیکنان و تفاوت آن نسبت به دوره‌های گذشته گفت: همان طور که در دوره‌های قبل هم بین بازیکنان صمیمیت وجود داشت به نظرم امسال با تغییرات ایجاد شده روابط بسیار نزدیک‌تر شده است و می‌توانم بگویم انگیزه‌ها دوچندان شده است. در کل هماهنگی تیمی بین بازیکنان بسیار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تغییر در کادر فنی و آمدن سرمربی جدید هم بیشتر به هماهنگی تیمی ما کمک کرده است. در امر دریافت، سرویس و کاور کردن توپ‌های برگشتی بسیار تمرین کرده‌ایم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

عبادی‌پور درباره هم گروهی تیم ملی ایران با قدرت‌های والیبال ایران و رویارویی ما با آن‌ها پاسخ داد: علاوه بر سه بازی اول در ایتالیا، به نظرم بازی‌های سخت دیگری هم پیش رو داریم.  امسال قرعه بسیار سختی به ما خورده و کارمان بسیار سخت است. اگر در سه بازی اول استارت خوبی داشته باشیم می‌توانیم تا پایان همین روند را ادامه دهیم ولی اگر بد شروع کنیم تورنمنت بدی را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در مورد نبود سید محمد موسوی به علت آسیب دیدگی و عدم همراهی تیم ملی در سفر به ایتالیا گفت: ما خبر عدم همراهی موسوی را قبل از آخرین جلسه تمرینی شنیدیم و شنیدن این خبر یک شوک به تیم وارد کرد. به نظرم چون بازی‌های حساس ما سه روز دیگر شروع می‌شود، باید در غیاب موسوی به خوبی تورنمنت را شروع کنیم و همین روند را ادامه دهیم.

این بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی والیبال درباره شناخت از حریفان نیز اظهار کرد: بدون شناخت که اصلا نمی‌شود پا به میدان لیگ جهانی گذاشت. بالطبع بهترین آنالیزها انجام شده و ما هم شناخت کافی داریم. همه تیم‌های جهان ترس خاصی از ایران دارند و امیدوارم ما بتوانیم از این شرایط به نفع خود استفاده کنیم.

میلاد عبادی پور در پایان گفت: ما یک هدف مشخص داریم و آن بردن همه تیم‌ها و کسب افتخار است._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر