کد خبر: 22229
A

طارمی: می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم/ چشم همه ایرانی‌ها به پرسپولیس است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این بود که به رده‌های بالاتر برسیم.

طارمی: می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم/  چشم همه ایرانی‌ها به پرسپولیس است

به گزارش چایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر لخویا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی با لخویا داریم و خدا را شکر توانستیم بازی را در مجموع رفت و برگشت ببریم. ما آمده بودیم دفاع کنیم و گل نخوریم و بعد، اینکه بتوانیم در ضدحملات از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و می‌دانستیم وقتی گل بزنیم، یک گل زده در خانه حریف دو گل محاسبه می‌شود، با هماهنگی کادر فنی کار را پیش بردیم.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: این کاری را که می‌خواستیم، خوب انجام دادیم و همانطوری که سرمربی گفته بود، اول گل نخوردیم و توانستیم گل هم بزنیم و بعد از آن چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما از آن موقعیت‌ها استفاده نکردیم ولی همین که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم، خدا را شکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم تا فینال این رقابت‌ها پیش برویم. یعنی همان چیزی که از اول هدف‌گذاری کرده بودیم و دنبال آن بودیم.

خبرنگاری از طارمی پرسید؛ شب گذشته تیم ایرانی با نتیجه سنگینی حذف شد و تیم دیگر شما نیز حذف شد، آیا شما فکر می‌کنید می‌توانید در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان این روند را حفظ کنید، که مهاجم پرسپولیس گفت: به هر حال ما قهرمان ایران بودیم و از همه تیم‌ها سرتر بودیم که توانستیم قهرمان بشویم اما  تیم‌های ایرانی هم خوب بودند و متاسفانه نتوانستند صعود کنند ولی هدف ما این بود که به رده‌های بالاتر برسیم و حالا که به این رده رسیده‌ایم تصمیم داریم با موفقیت به مسیرمان ادامه بدهیم تا به فینال این مسابقات برسیم چون چشم همه ایرانی‌ها به پرسپولیس است.

خبرنگاری پرسید؛ شما می‌خواهید به فینال برسید اما تیم‌های شرق آسیا تیم‌هایی هستند که طعم قهرمانی در لیگ آسیا را چشیده‌اند و تیم‌های قدرتمندی هستند. البته شما هم قهرمان لیگ ایران هستید. چینی‌ها سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و ستاره‌های اروپایی را هم می‌آوردند از طرفی شما هم قهرمان لیگ ایران هستید. آیا پول غلبه می‌کند بر طرفداران، که طارمی در پاسخ گفت: درست است چینی‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تیم‌های شرق آسیا، اما ما هم تا حدودی با پتانسیل و استعدادهایی که داریم فکر می‌کنم بتوانیم به این عنوان برسیم. فوتبال این چنین است و هیچ چیزی در این رشته ورزشی قابل پیش بینی نیست. اگر تیمی 500 میلیارد هم خرج کند، دلیل نمی‌شود که بتواند فوتبال بهتری بازی کند و به قهرمانی برسد. ما باید سعی کنیم فوتبال زیبایی بازی کنیم و بتوانیم قهرمان بشویم و فکر این را نمی‌کنیم که چه تیمی چه میزان سرمایه‌گذاری کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر