کد خبر: 22279
A

حذف تیم ملی والیبال ساحلی از تور جهانی مسکو

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در تور جهانی سه ستاره مسکو مغلوب جمهوری چک شد.

حذف تیم ملی والیبال ساحلی از تور جهانی مسکو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تور جهانی سه ستاره مسکو از امروز چهارشنبه آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در نخستین مسابقه خود در جدول مقدماتی این رقابت ها به مصاف جمهوری چک (آندری پروسیچ و دیوید شواینر) رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد. ملی پوشان ایران در ست نخست با هماهنگی و تمرکز بالا موفق به شکست ۲۱ بر ۱۶ حریف اروپایی خود شدند تا با روحیه مضاعف راهی ست دوم شوند.

در ست دوم تیم جمهوری چک بهتر ظاهر شد و تیم ایران نیز مسابقه خوبی از خود به نمایش گذاشت به گونه ای که در امتیاز ۲۱ دو تیم برابر شدند اما در نهایت جمهوری چک این ست را ۲۳ بر ۲۱ به سود خود پایان داد تا مسابقه به ست حساس سوم کشیده شود.
در ست سوم رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفت، تیم ایران در امتیاز ۱۴ بر ۱۲ به سود حریف دو امتیاز متوالی گرفت و مسابقه را به تساوی کشاند و این روند تا امتیاز ۱۶ ادامه داشت اما در نهایت ۱۸ بر ۱۶ مغلوب حریف شد تا دو بر یک نتیجه این مسابقه را واگذار کند.
رقابت های جدول مقدماتی به صورت حذفی برگزار می شود و با توجه به اینکه ملی پوشان کشورمان مغلوب جمهوری چک شدند از این رقابت ها کنار رفتند و جمهوری چک در دومین مسابقه خود در جدول مقدماتی به مصاف آرژانتین می رود.
داورانی از روسیه و ترکیه قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. رقابت های جدول اصلی تور جهانی سه ستاره مسکو از فردا (پنج شنبه) با حضور ۳۶ تیم آغاز می شود.
رضا نائینی به عنوان مربی و بهرام سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر