کد خبر: 22539
A

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷/ ادامه قدرت نمایی لهستان با غلبه بر ایتالیا

تیم والیبال لهستان برابر ایتالیا نایب قهرمان المپیک به برتری رسید.

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷/ ادامه قدرت نمایی لهستان با غلبه بر ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در ادامه رقابت‌های والیبال لیگ جهانی در سال ۲۰۱۷ تیم‌های لهستان و ایتالیا دو همگروه ایران در هفته اول به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری لهستان به پایان رسید.

در ابتدای ست نخست لهستان بهتر عمل کرد و اختلاف امتیاز خوبی با ایتالیای میزبان ایجاد کرد اما آن‌ها موفق شدند بازی را در امتیاز ۱۵ به تساوی بکشانند. در ادامه هم ایتالیا از حریف خود پیش افتاد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برابر لهستان پیروز شد.

در ست دوم بازهم لهستان ۱۵-۱۱ از حریف پیش افتاد اما این بار لهستانی‌ها موفق ظاهر شدند و ست دوم را ۲۵ بر ۱۷ بردند تا بازی در ست شماری به تساوی یک- یک برسد.

در ست سوم هم شاگردان دجورجی ایتالیایی در تیم لهستان ۴ بر یک پیش افتادند. عملکرد عالی بارتوژ کورک باعث شد لهستان ۱۲-۴ از میزبان خود پیش بیفتد. این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع لهستان به پایان رسید تا این تیم دو بر یک در ست‌ها پیش بیفتد.

تیم میزبان که به هیچ وجه نمی‌خواست بازنده این بازی باشد ست چهارم را بهتر آغاز کرد و ۶-۳ از لهستان پیش افتاد.

 در ادامه عملکرد بازیکنان لهستان باعث شد امتیازهای عقب افتاده برای این تیم جبران شود و لهستان این ست را هم ۲۵ بر ۲۳ ببرد و در مجموع ۳ بر یک برنده بازی باشد.

ایتالیایی‌ها در بازی نخست خود شب گذشته در سه ست پیاپی برابر ایران به برتری رسیدند. لهستان هم در یک بازی زیبا برابر برزیل به برتری ۳-۲ رسید.
از دقایقی دیگر نیز ایران و برزیل رودر روی یکدیگر قرار می‌گیرند._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر