کد خبر: 22542
A

حسین ماهینی: اعتصاب ما بدترین تصمیم در آن مقطع بود/ از تحقیر استقلال مقابل العین خوشحال نیستم

مدافع پرسپولیس از عملکرد سرپرست باشگاه در دوران مدیریتش حمایت کرد.

حسین ماهینی: اعتصاب ما بدترین تصمیم در آن مقطع بود/ از تحقیر استقلال مقابل العین خوشحال نیستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش در پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این گفته بودم دوست دارم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم و تا وقتی این تیم به من نیاز داشته باشد جایی نمی‌روم. برای همین در فصل آینده هم در خدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

 

وی در مورد ادامه موفقیت این تیم در لیگ و آسیا گفت: ما شرایط خوبی داریم ولی برای رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان شدن در این رقابت‌ها نیاز به امکانات بیشتری داریم و باید چند بازیکن دیگر هم خریداری کنیم تا توانایی‌مان برای رقابت با تیم‌های مطرح آسیا بیشتر شود. اگر در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب دیگر به تیم اضافه شوند، هم مدعی قهرمانی در آسیا خواهیم بود و هم می‌توانیم در لیگ برتر از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

مدافع پرسپولیس در رابطه با استعفای طاهری و شایعه رفتنش از این باشگاه عنوان کرد: طاهری مدیر موفقی در پرسپولیس بوده است و دلیلی ندارد بخواهد از باشگاه جدا شود. همه جای دنیا به مدیران موفق سال‌های طولانی اعتماد می‌کنند و در یک باشگاه می‌ماند. طاهری 2-3 سال است که در پرسپولیس حضور دارد و با شرایط باشگاه به خوبی آشناست. او توانسته پرسپولیس را به روزهای اوجش برگرداند و در اوج نگه‌دارد. امیدوارم همچنان در مدیریت پرسپولیس بماند.

وی درباره اعتصاب بازیکنان در هفته‌های پایانی لیگ اظهار داشت: فکر می‌کنم این بدترین تصمیم ممکن در آن مقطع اعتصاب بود. چرا که دست ما به هیچ جا بند نبود و کسی به اعتراض ما رسیدگی نمی‌کرد و در نهایت مجبور شدیم آن تصمیم را بگیریم. اما واقعا بدترین تصمیم ما بود.

ماهینی درخصوص اینکه گفته می‌شود با مسئولان ایرانجوان برای آمدن مهدی قائدی به پرسپولیس مذاکره کرده است گفت: من رابطه خوبی با مسئولان ایرانجوان دارم و قائدی هم بازیکن خوب و جوانی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در نهایت امیدوارم شرایط طوری باشد که به پرسپولیس بیاید.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد شکست سنگین استقلال مقابل العین گفت: من پیش‌بینی کرده بودم استقلال با نتیجه 2-1 شکست می‌خورد و با قانون گل زده در خانه حریف صعود خواهد کرد. به هیچ وجه فکرش را نمی‌کردم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد و واقعاً ناراحتم که نماینده فوتبال ایران چنین شکست سنگینی را تجربه کرد و تحقیر شد._ ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر