کد خبر: 22593
A

دفو: می‌خواهم در جام جهانی حاضر باشم

جرمن دفو ابراز امیدواری کرد در برنامه‌های گرت ساوت گیت برای جام جهانی روسیه حاضر باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از دیلی استار، جرمن دفو در بازی قبلی تیم ملی انگلیس برابر لیتوانی در انتخابی جام جهانی گلزنی کرد و در غیاب وین رونی این بازیکن باتجربه بار دیگر برای دو بازی تیم ملی انگلیس  برابر اسکاتلند و فرانسه به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده است.

جرمن دفو درباره دعوت به تیم ملی انگلیس و بازی برای این تیم گفت: من قطعا دوست دارم در تیم ملی کشورم به میدان بروم. حضور در لیگ برتر این فرصت را در اختیارم قرار داده است تا بتوانم مهرات‌ها و توانایی خودم را به مربیان نشان دهم و الان خیلی امیدوار است که جایگاه خود را در تیم ملی کشورم حفظ کنم. می‌دانم که اگر در تمامی دیدارها بتوانم برای تیم ملی کشورم گلزنی کنم، مربی من را در زمین قرار می‌دهد. گلزنی وظیفه مهاجم است و من می‌خواهم همین روند خوب را بازی به بازی ادامه دهم و در روسیه در تیم ملی انگلیس باشم.

عملکرد ضعیف وین رونی باعث شده است تا این بازیکن بار دیگر جایی در تیم ملی این کشور برای انتخابی جام جهانی نداشته باشد و به نظر می‌رسد در صورت ادامه این روند، رونی حتی در جام جهانی روسیه نیز غایب باشد و به جای او جرمن دفو به میدان برود که در تیم ساندرلند عملکرد خوبی در این فصل داشت ولی تیم او در نهایت حرفی برای گفتن در لیگ نداشت و با هدایت دیوید مویس به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

او درباره تیم آینده خود گفت: من پیشنهادات زیادی دارم که همه از لیگ برتر است و خودم هم دوست دارم در لیگ برتر بمانم. دوست ندارم در لیگ دسته یک بازی کنم و به همین خاطر دوست دارم بازی خودم را در بالاترین سطح ادامه دهم. یکی دو ماه دیگر مشخص می‌شود که برای فصل آینده به کدام تیم خواهم رفت. فعلا نمی‌دانم مقصد بعدی من کدام تیم خواهد بود. دوست دارم در یک سال باقی مانده تا جام جهانی بهترین عملکرد خودم را در لیگ و همین‌طور در رقابت‌های باشگاهی نشان دهم تا بتوانم جایگاه ثابتی برای خود داشته باشم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر