کد خبر: 22800
A

اختلاف دایی و نفت به سایپا کشیده شد

باشگاه نفت تهران مراتب اعتراض خود به فسخ قرارداد یکطرفه از سوی برخی بازیکنان را به سازمان لیگ اعلام داشته و انتظار دارد فدراسیون فوتبال نیز براساس مقررات در این باره مانع از تضییع حق و حقوق باشگاهها شود.

اختلاف دایی و نفت به سایپا کشیده شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در اطلاعیه باشگاه نفت آمده است: باشگاه نفت با توجه به اقدام برخی بازیکنان در پایان فصل مبنی بر مذاکره با دیگر تیم‌ها طی نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام داشته بود هیچ یک از بازیکنان نفت که تحت قرارداد با دیگر تیم‌ها هستند حق فسخ یکطرفه ندارند. امروز سرپرست باشگاه نفت با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ اعلام داشته که نفرات تحت قرارداد با این باشگاه براساس مقررات و مستندات حق فسخ ندارند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه نفت از طریق کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی قویا و قانونا پیگیری خواهد کرد. امیدواریم باشگاه سایپا که با دو بازیکن تحت قرارداد نفت (علیاری و اسدی) قرارداد بسته نیز در این باره پاسخگوی اقدام خود باشد و دست به اقداماتی نزند که نهایتا به تضییع حق و حقوق باشگاه‌ها منجر شود. در این باره علاوه بر معیارهای قانونی و آیین نامه‌ها و مصوبات فدراسیون فوتبال باید به این نکته نیز اشاره کنیم که یکی از بازیکنان با اعلام شماره حساب مسدود و عدم اعلام شماره حساب صحیح به باشگاه از دریافت مبلغ خودداری کرده تا بتواند اینگونه اقدام به عقد قرارداد با یک تیم دیگر کند. باشگاه نفت همه این اتفاقات را به فدراسیون فوتبال گزارش کرده است. همچنین اعلام می‌کنیم محمد دانشگر که تاکید کرده با دو تیم مذاکراتی داشته تحت قرارداد با نفت تهران است و نمی‌تواند همچون دیگر بازیکنان تحت قرارداد اقدام به فسخ یکطرفه کند.

همچنین در پایان این اطلاعیه، باشگاه نفت به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرد: باشگاه نفت انتظار دارد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر اساس قوانین و مقررات مانع از تضییع حق و حقوق باشگاهها شده و اجازه ندهد برخی بازیکنان با برخی اقدامات خاص و عجیب سعی در دور زدن قانون داشته و بدون توجه به قراردادی که دارند اقدام به عقد قرارداد با دیگر تیم‌ها کنند. امیدواریم باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز دست به اقدامات خلاف قوانین نزده و کاری نکند که منجر به از بین رفتن حق و حقوق باشگاههای فوتبال شود. با آگاهی از همه اتفاقات شایسته است در این باره هر چه سریعتر رسیدگی‌های لازم انجام شود و باشگاه نفت هم قویا و قانونا پیگیر این موضوع خواهد بود. تاکید داریم این فسخ‌های یکطرفه قانونی نبوده و باشگاه نفت هم اجازه نمی‌دهد به همین راحتی  تضییع حق و حقوق باشگاه تضییع شود._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر