کد خبر: 22813
A
هشدار فیفا به فوتبال ایران بابت حملات تروریستی

حملات تروریستی دیدار ایران – ازبکستان را بدون تماشاگر می‌کند؟

اتفاقات و حملات تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی باعث شد تا فیفا به فدراسیون فوتبال ایران هشدار دهد.

حملات تروریستی دیدار ایران – ازبکستان را بدون تماشاگر می‌کند؟

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حوادث تروریستی امروز در آستانه برگزاری دیدار حساس دو تیم ایران و ازبکستان در انتخابی جام جهانی باعث هشدار فیفا شده است.

علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید نامه هشدار فدراسیون جهانی به ایران گفته: در این نامه فیفا از فدراسیون خواسته بود نسبت به وظایف خود در حفظ امنیت عمل کند و ما پاسخ‌شان را با جمع‌آوری مدارک دادیم هرچند که این نامه یک چیز معمولی بود. قرار است دو بازی مقدماتی جام جهانی هفته آینده در تهران برگزار شود و در نامه ارسالی از ما خواستند تا مراقبت‌های بیشتری به عمل بیاوریم و حتی اعلام کرده بودند که آیا این طور مسائل برگزاری فوتبال را در ایران تحت الشعاع قرار نمی‌دهد که ما در پاسخ اعلام کردیم خیر،  در همین زمینه مستنداتی را جمع‌آوری کردیم و ارائه کردیم و اعلام کردیم که مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی در خصوص اینکه با توجه به حملات صورت گرفته آیا احتمال انجام این دیدار بدون حضور تماشاگران وجود خواهد داشت گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و فیفا هم دنبال چنین موضوعی نبود آنها فقط هشدار دادند که این اتفاق فوتبال را تحت‌الشعاع قرار ندهد. کشور ما امن است و فقط از ما چندین تأییدیه خواستند که با طی کردن مراحل اداری آنها را تهیه و ارسال کردیم. هرچند فیفا جواب را می‌دانست ولی ما فقط مدارک را ارسال کردیم.-فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر