کد خبر: 23146
A

سایت فیفا:ایران در یک قدمی صعود به جام جهانی

سایت فدراسیون جهانی فوتبال به ارزیابی دیدارهای هفته هشتم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا پرداخته است.

سایت فیفا:ایران در یک قدمی صعود به جام جهانی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فیفا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از فردا (دوشنبه) در حالی پیگیری می شود که در یکی از حساس‌ترین بازی ها ایران در ورزشگاه آزادی میزبان ازبکستان است؛ جایی که در صورت کسب پیروزی می‌تواند به عنوان اولین تیم در قاره آسیا صعودش را به جام جهانی قطعی کند.
در همین رابطه سایت فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: اهمیت دیدار ایران و ازبکستان برای تیم میزبان کاملا واضح است؛ تیمی که می‌خواهد با کسب سه امتیاز به جام جهانی صعود کند. تیم کی‌روش به حمایت هوادارانش و رکورد خوبی که در مصاف‌های رودررو برابر ازبکستان دارد می‌نازد. جایی که پنج بازی از هفت دیدار اخیر دو تیم با برد ایران به پایان رسیده است.
در طرف مقابل ازبک‌ها می‌توانند از پیروزی چهار سال قبل در انتخابی جام جهانی برزیل که در ورزشگاه آزادی بود قوت قلب بگیرند؛ جایی که آنها توانستند با یک گل ایران را در تهران شکست دهند.
هر دو تیم با پیروزی در بازی قبلی روحیه بالایی دارند. ازبکستان در بازی دوستانه توانست تایلند را با دو گل شکست دهد و ایران نیز با نتیجه 2 بر یک مونته‌نگرو را برد. ازبک‌ها امیدوار هستند آلکساندر گنریخ در بهترین فرم خود باشد. همچنین عادل احمدوف نیز دیگر بازیکن موثر ازبک‌ها خواهد بود.
سایت فیفا در ادامه گفته کارلوس کی‌روش از ایران را آورد که در آن گفته است: ما در صدر جدول گروه قرار داریم. شکستی نداریم و گلی دریافت نکردیم. با این حال هنوز در جایگاهی که می‌خواهیم قرار نداریم. هنوز بازی به پایان نرسیده است. اگر می‌خواهیم موفق شویم باید هزینه آن را بدهیم. پیروزی هیچ وقت ارزان به دست نمی‌آید. در شرایط حاضر تنها فداکاری کامل تیم ملی را به جایی که همه ما آرزو داریم می‌رساند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر