کد خبر: 23183
A

سلطانی‌فر: امشب همه در جشن صعود تیم ملی شرکت کنند

وزیر ورزش و جوانان از هواداران تیم ملی فوتبال درخواست کرد با حضور در ورزشگاه آزادی، در جشن صعود تیم ملی برای دومین بار پیاپی به جام جهانی شرکت کنند.

سلطانی‌فر: امشب همه در جشن صعود تیم ملی شرکت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی‌فر در آستانه بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی مهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان خواهد رفت که در صورت کسب پیروزی، برای اولین بار در تاریخ در 2 دوره متوالی به جام جهانی صعود خواهیم کرد. امروز می‌تواند روز مهمی برای تجلی غرور ملی مردم عزیزمان در عرصه ورزش قهرمانی باشد، روزی که جوانان با نشاط ایرانی، با حضور و حمایت یکپارچه خود از تیم ملی کشورمان، ندای اتحاد و همدلی بی‌نظیر ایرانیان را به جهانیان خواهند رساند. آنها ثابت خواهند کرد که ما به هنگام حمایت از عزت و افتخار ملی خود، متحدتر از همیشه در کنار هم بوده و مانند دیگر عرصه‌های دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه‌آفرینی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به عنوان خادم دولت در ورزش از عموم علاقمندان و جوانان عزیز، تقاضا می‌کنم که امروز دوشنبه 22 خرداد ماه، با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان، با حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پرکردن سکوهای ورزشگاه در جشن صعود تاریخی در دو دوره متوالی به مسابقات جام جهانی که ان‌شاالله با غیرت و تعصب بازیکنان و درایت کادر فنی تیم ملی، برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد، شرکت کنند. امید است که غریو یکدلی و اتحاد ما ایرانیان سبب خوشحالی دوستداران و یاس و ناامیدی بدخواهان میهن پرافتخارمان شود.

دیدار ایران و ازبکستان ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر