کد خبر: 23221
A
اصغر مدیر روستا در گفتگو با دیده بان ایران؛

تیم ملی ایران، یک گام از ازبکستان جلوتر است/ کی روش، یک بازی هجومی را در پیش خواهد گرفت

بازیکن سابق تیم ملی ایران بیان داشت: تیم کی روش، تیم دفاعی است و به طور کلی همواره به صورت دفاعی و تقریبا بدون اشتباه و به نحو احسن بازی میکند که این موضوع به تنهایی، نمره خوبی را برای تیم ملی ایران به دنبال داشته است.

تیم ملی ایران، یک گام از ازبکستان جلوتر است/ کی روش، یک بازی هجومی را در پیش خواهد گرفت

دیده بان ایران- سپیده اجلالی: تیم ملی فوتبال ایران، با دارا بودن هفده امتیاز امشب ساعت 21:15 به مصاف ازبکستان می رود تا صعود خود به جام جهانی را تثبیت کند. این بازی در استادیوم 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. 

درهمین راستا اصغر مدیر روستا، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازی حساس امشب و تاکتیک کی روش مقابل ازبکستان  به خبرنگار دیده بان ایران گفت: تیم ایران به دلیل بازی در خانه خود یک گام از ازبکستان جلوتر است و با نتایجی که بچه های تیم ملی به دست آورده اند، حریف دچار تشویش و نگرانی خاصی پا به میدان خواهد گذاشت. هرچند تیم ازبکستان نیز از بازیکنان حرفه ای و خوبی برخوردار است. 

وی ادامه داد: به نظر من، کی روش امروز نیز همچون بازی های قبل، همان تاکتیک همیشگی خودش را اتخاذ خواهد کرد؛ به این صورت که بازی را در زمین خودمان اداره کرده و در موقعیت مناسب به سمت دروازه حریف حمله میکند و با توجه به نیاز ازبکستان به 3 امتیاز این بازی، پیش بینی می شود یک بازی هجومی را دستور کار خود قرار دهد به طوری که بازیکنان با تدبیر به توپ ضربه زنند نه به صورت حمله انتحاری. 

سرمربی سابق تیم شهرداری تبریز درخصوص جنگ روانی که مربی تیم ملی ازبکستان ایجاد کرده و اینکه گفته است ازبکستان همواره در برابر ایران بازی قابل قبول و برتری از خود به جای گذاشته است، تصریح کرد:  ازبک ها تا حدودی در مقابل تیم ایران خوب ظاهر شده است اما بچه های تیم ملی ایران، دارای آرامش خاصی هستند چرا که تیم ایران از فاصله امتیاز مناسبی برخورداراست، بازی در زمین خودمان است، حمایت و دعای مردم ایران، شامل حالشان می شود و نوید صعود به جام جهانی پس از پیروزی در این بازی انگیزه ملی پوشان ایران را برای برد تیم ازبکستان به حداکثر خود می رساند.

مدیر روستا همچنین در رابطه با خط دفاعی کی روش خاطرنشان کرد: تیم کی روش، تیم دفاعی است و  به طور کلی همواره به صورت دفاعی و تقریبا بدون اشتباه و به نحو احسن بازی میکند که این موضوع به تنهایی، نمره خوبی برای تیم ملی ایران است.

وی در پایان افزود: ملی پوشان همواره در ضد حمله موفق تر بوده اند و پیش بینی می شود نسبت به ازبکستان ما بازی راحت تری را پیش رو داشته باشم. به هر حال  فوتبال قابل پیش بینی نیست؛ چه بسا تیم هایی بوده اند که در زمین و خانه خود نیز تن به شکست داده اند اما امروز کفه ترازو به سود ایران سنگین تر است به شرطی که ملی پوشان با توکل و تمرکز بالا بازی کنند.

گفتنی است تیم ملی ایران تنها تیمی است که اگر امشب گل نخورد و کلین شیت کند، بدون دریافت هیچ گلی به جام جهانی صعود خواهد کرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر