کد خبر: 23247
A

توضیحات دادگستری اصفهان درباره پرونده قضایی شهربانو منصوریان

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای اظهارات بانوی ووشوکار سمیرمی که چندی پیش در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را کذب اعلام کرد و این اقدام را مصداق نشر اکاذیب دانست.

توضیحات دادگستری اصفهان درباره پرونده قضایی شهربانو منصوریان

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، پرونده قضایی بانوی ووشوکار سمیرمی متشکله در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان هیچ‌گونه ارتباطی با اهدا مدال وی به رئیس‌جمهور منتخب نداشته و اخبار منتشره در این‌خصوص کذب است.

این روابط عمومی موضوع را بدین‌گونه تشریح کرد: نامبرده به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق هیاهو و ایجاد تجمعات غیر قانونی به اتفاق چند نفر دیگر به دادسرا احضار و اتهامات در این‌خصوص به ایشان تفهیم شده و در نهایت همگی با صدور قرار تأمین قانونی آزاد و پرونده در حال سیر تحقیقات تکمیلی است و برای خانم شهربانو منصوریان نیز قرار تأمین التزام به حضور با وجه التزام یک‌صد میلیون ریال صادر و به وی ابلاغ شده است.

در پایان با عنایت به مراتب یاد شده اعلام می‌دارد پرونده قضایی متشکله درباره بانوی ووشوکار سمیرمی هیچ‌گونه ارتباطی به اهدا مدال وی به حسن روحانی نداشته و شایسته است بانوی قهرمان و افتخار آفرین کشور از نشر این‌گونه اظهارات کذب که می‌تواند مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی باشد خودداری کند.-ایلنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر