کد خبر: 23412
A

واکنش جالب کاپیتان تیم ملی به شوخی های تلگرامی؛ سعی می کنم کمتر با طارمی حرف بزنم!

مسعود شجاعی با صعود ایران به جام جهانی، نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که توانسته سه بار با تیم ملی راهی جام جهانی شود.

واکنش جالب کاپیتان تیم ملی به شوخی های تلگرامی؛ سعی می کنم کمتر با طارمی حرف بزنم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مسعود شجاعی در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست تا با حضور در خط میانی رهبر تیم ایران باشد. حرکات پا به توپ این بازیکن و خط هایی که در نقاط حساس زمین از ازبک ها گرفت، نقش زیادی در موففیت ایران داشت و بارها کی روش نسبت به خطای بازیکنان ازبکستان روی او معترض شد. البته نقطه تاریک نمایش شجاعی در این بازی از دست دادن پنالتی ایران بود!

مسعود شجاعی درباره از دست رفتن این پنالتی می گوید: من همه پنالتی هایم را به گوشه سمت راست و به بالای دروازه می زنم و همیشه هم گل می شود. خیلی مطمئن بودم که این پنالتی گل می شود و شاید به همین دلیل هم این ضربه گل نشد که زیاد از حد مطمئن بودم! مطمئنم در آینده باز هم پنالتی هایم گل خواهد شد.

** پنالتی گل نکردم چون با طارمی زیاد حرف زدم!

او درباره شوخی کاربران در فضای مجازی به شباهت خودش و طارمی در خراب کردن پنالتی نیز می گوید: شاید هم به خاطر این است که در این مدت، زیاد با او صحبت کردم! سعی می کنم کمتر با او صحبت کنم ( به شوخی) با این حال مهدی بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم او ضربات پنالتی اش را همیشه گل کند.

** تلاش می کنم در جام جهانی 2018 به فرم ایده آلم برسم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران همچنین با صعود به جام جهانی، تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که توانست سه بار مجوز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. او در این باره گفت: بله درست است. من پیش از این در سال های 2006 و 2014 هم مجوز جام جهانی را به همراه تیم ملی به دست آورده بودم و در این مسابقات هم حاضر شدم. امیدوارم روند صعودی ما ادامه داشته و با حفظ فرم ایده آلم بتوانم در روسیه حاضر شوم و کمکی به تیم ملی کنم. مهم نیست چه بازیکنی به جام جهانی برود مهم این است که ایران در این تورنمنت مهم موفق شود.

** می خواهم چند ملی پوش را به لیگ یونان ببرم

هافبک خلاق و بازیساز ایران که سال گذشته به یونان و تیم پانیونیوس منتقل شد و توانست بازی های درخشانی را در دهه چهارم زندگی اش برای این تیم انجام دهد، در اواسط فصل گذشته پیشنهادی از تیم پاناتینایکوس دیگر تیم بزرگ یونان داشت؛ او درباره آینده فوتبالی اش می گوید: من اواسط فصل از پاناتینایکوس پیشنهاد داشتم اما باشگاه حاضر به جدایی من نشد و خود من هم دوست داشتم به همراه پانیونیوس موفق شوم. هنوز هم این پیشنهاد وجود دارد و مدیر برنامه هایم پیشنهاد این تیم را بررسی می کند. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اگر پانیونیوس بتواند چند بازیکن خوب ملی پوش بگیرد شاید در این تیم بمانم و برای فصل جدید پر قدرت تر ظاهر شویم. اگر بتوانم از تیم ملی چند بازیکن را به این تیم ببرم، تیم مان خوب خواهد شد!

او با تاکید بر اینکه تصمیمش برای انتقال چند بازیکن ایرانی به لیگ یونان اصلا شوخی نیست، ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم و واقعا قصد دارم چند بازیکن را به یونان ببرم. در تلاش هستم این کار را بکنم. چرا نتوانند در یونان بازی کنند؟ خود من به خاطر کریم انصاری فرد به یونان رفتم و موفق هم شدم. بازیکنان تیم ملی هم می توانند این مسیر را در پیش بگیرند.

** حمایت ها از تیم ملی مناسب نبود!

شجاعی در پایان درباره صعود ایران به جام جهانی نیز گفت: کارمان بسیار سخت بود. حمایت ها مناسب نبود ولی همه ما جنگیدیم و نشان دادیم که می توانیم برای بار متوالی به جام جهانی برویم. تیم ما امکانات خوبی ندارد. چرا ما نمی توانیم مانند قطر زیر ساخت خوب داشته باشیم و با قدرت تر حمایت شویم. امیدوارم مسئولانی که در ورزشگاه بودند، کاری را برای تیم ملی انجام دهند.- جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر