کد خبر: 23417
A

اعتراف صادقانه هافبک پرسپولیس/ رفیعی نخواست رضاییان شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با هواداران این تیم خداحافظی کرد که انتشار متن خداحافظی‌اش فشارها را از روی او بر می دارد.

اعتراف صادقانه هافبک پرسپولیس/ رفیعی نخواست رضاییان شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، باشگاه پرسپولیس در صدد تمدید قرارداد سروش رفیعی بود، تلاشی که یک روز بیشتر از زمان اعلام رسمی مسئولان این باشگاه طول نکشید  چرا که پس از آن سروش رفیعی با انتشار مطلبی در صفحه شحصی خود خبر از خروج از این تیم داد و حتی صادقانه اعلام کرد به دنبال درآمد بیشتر است.

او در حالی چنین مطلبی را منتشر کرد که پرسپولیسی ها منتظر بودند تا رفیعی امروز به ایران بازگردد و مذاکرات جدی خود را آغاز کند.

رفیعی برای فرار از جوی مشابه به آنچه ابتدای فصل گذشته بر سر انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به لیگ ترکیه رخ داد اقدام به انتشار چنین مطلبی کرد.

او برای آنکه هواداران را فریب ندهد و منتظر صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس نماند، رفتنش را رسانه ای کرد. رفیعی خیلی خوب می دانست در غیر اینصورت متهم به بازی دادن پرسپولیسی ها می شود و با فشار هواداران این باشگاه مواجه خواهد شد.

بی خبری مسئولان پرسپولیس از عقد قرارداد رفیعی با الخور قطر صحت دارد. آنها اطلاعات غلطی از رقم قرارداد رفیعی داشتند و فکر می کردند او را با مبلغی معادل 300 الی 350هزار دلار می توانند سرخپوش نگه دارند.

این در حالی است که رقم قرارداد رفیعی با الخور قطر حدود 600 هزار دلار خواهد بود که با آپشنهای قرارداد، بیشتر هم خواهد شد. از طرفی مدیران پرسپولیس تصور می کردند رفیعی به دلیل عدم توافق با قطری ها به ایران باز می گردد. شایعاتی که این بازیکن را دلخور و نگران کرد تا شخصا دست به شفاف سازی بزند تا درگیر حاشیه های ناخواسته نشود.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر