کد خبر: 23449
A

آجرلو: از دایی و زنوزی می‌خواهیم شرایط تمدید اخباری و آقایی را فراهم کنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با توجه به شرایط ویژه این باشگاه از سرمربی سایپا و همینطور مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز درخواست کرد در این موقعیت حساس به این تیم کمک کنند.

آجرلو: از دایی و زنوزی می‌خواهیم شرایط تمدید اخباری و آقایی را فراهم کنند

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی آجورلو در خصوص تلاش باشگاه برای حفظ بازیکنان این تیم خصوصا برای حفظ محمدرضا اخباری و سعید آقایی گفت:مبنای ما با توجه به شرایط باشگاه حفظ بازیکنان پرتلاش تراکتورسازی در این فصل است. با این وجود برخی موانع و مشکلات بر سر راه وجود دارد که امیدواریم با حمایت و همراهی اهالی فوتبال حل شود. همه ما می دانیم که در تراکتورسازی در شرایط سختی قرار گرفته و هواداران پرشور این باشگاه نگرانی هایی دارند. بر همین اساس از برادر عزیزم علی دایی که فرزند غیور آذربایجان است و همینطور از دوست عزیزم آقای زنوزی مالک محترم باشگاه گسترش فولاد تقاضا می کنم در این راه به ما کمک کنند.

آجورلو در گفت‌و گو با سایت باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: محمدرضا اخباری سال های خوبی را با پیراهن تراکتورسازی سپری کرده و دوران خدمت مقدس سربازی را به پایان رسانده است. حالا و در پایان این مدت باید به تیم سابق خودش سایپا بازگردد. قطعا این حق مسلم باشگاه سایپا است که از سرمایه خودش حفاظت کند و به دنبال استفاده از اخباری در این فصل باشد اما من از علی دایی درخواست می کنم به عنوان کسی که همواره به مردم آذربایجان تعلق خاصی داشته شرایط سخت تراکتورسازی را درک کند و اجازه بدهد با توجه به محرومیت ما از جذب بازیکن جدید ، اخباری در تبریز بماند. خوشبختانه باشگاه سایپا امکان جذب هر بازیکن و هر دروازه بان دیگری را دارد اما شرایط ما ویژه است و هواداران نگران شرایط تیم در این موقعیت حساس هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین در خصوص وضعیت سعید آقایی گفت: من از همکارانم در باشگاه خواستم که موضوع آقایی و همینطور مسئله چک یک و نیم میلیاردی ایشان را پیگیری کنند و در همین راستا نامه درخواست خودمان را برای باشگاه گسترش ارسال کردیم. پرداخت یک و نیم میلیارد تومان برای رضایتنامه آقایی در این شرایط طبیعتا مقدور نیست. به همین جهت از برادر عزیزم آقای زنوزی مالک محترم باشگاه گسترش فولاد تبریز که همیشه حسن نیت خودشان را نسبت به مجموعه تراکتورسازی نشان داده اند در خواست می کنم در این موضوع هم با ما تعامل داشته باشند تا بتوانیم از این بازیکن جوان که دوره خدمت سربازی را در تراکتورسازی گذرانده و حالا پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کرده در فصل جدید با توجه به محدودیت جذب بازیکن استفاده کنیم.

آجورلو در پایان گفت:اگر محرومیت نقل و انتقالات وجود نداشت قطعا برای یافتن بازیکنان جایگزین دچار مشکل نمی شدیم همانطور که در فصل گذشته طبق نظر کادر فنی همه بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم اما با توجه به شرایطی که پیش آمده امروز انتظار داریم در یک موقعیت سخت بزرگان فوتبال آذربایجان شرایط ویژه باشگاه تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم را درک کنند. این موقعیت حساس ممکن است برای هر باشگاه دیگری پیش بیاید و قطعا در این شرایط همه اهالی فوتبال باید به یک تیم بزرگ و محبوب که نماینده فوتبال ایران در آسیاست کمک کنند._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر