کد خبر: 23707
A

حضور پرسپولیس در 5 جام قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس که فصل خوبی را پشت سر گذاشت در فصل جدید می تواند افتخارات دیگری را به کارنامه خود اضافه کند.

حضور پرسپولیس در 5 جام قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در لیگ برتر ٩٥-٩٦ پرسپولیس توانست با اختلاف امتیاز قهرمان لیگ برتر ایران شود فصلی که با حضور ستاره های این تیم فصل کم افت و خیزی برای این تیم به وجود آورد. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس توانست برای اولین بار به جمع ٨ تیم برتر آسیا راه یابد و حریف الاهلی عربستان در مرداد ماه شود.

انگیزه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا زمانی بیشتر می شود که آنها هم خواهان اولین قهرمانی خود به مانند حریف دیرینه خود استقلال Esteghlal هستند.

پرسپولیس در سال جدید چه جامهایی را پیش رو دارد ؟

١. سوپر جام ایران

سوپر جام ایران که چند سالی است بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می شود و قرار است روز 30 تیر امسال نیز بین دو تیم پرسپولیس و نفت تهران انجام شود . شاید نزدیکترین جام برای پرسپولیس همین جام باشد.

٢. لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٧

این تیم اگر بتواند الاهلی عربستان را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پیش رو بردارد در مرحله بعد باید منتظر بود و ببینیم نتایج در نیمه نهایی چگونه پیش می رود . بدون شک اگر پرسپولیس بخواهد به مانند استقلال افتخار قهرمانی در این لیگ آسیایی را داشته باشد فرصت اشتباه نخواهد داشت.

٣. لیگ برتر ٩٦-٩٧

مدعی قهرمانی فصل پیش اگر بتواند از قهرمانی خود دفاع کند باید یک سهم جام دیگر را برای این تیم در نظر بگیریم.

٤. جام حذفی

خیلی از کارشناسان معتقدند جام حذفی میدانی برای دیده شدن تیمهای بی نام و نشان و صد البته راهی سریع برای قهرمانی تیمهای بزرگ است.

٥. لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٨

پرسپولیس با کسب قهرمانی در لیگ برتر امسال جواز حضور در فصل بعدی این لیگ آسیایی را هم خواهد داشت و البته این تیم می تواند از الان برای این مسابقات برنامه ریزی جامعی انجام دهد.

البته در کنار تمام این آمار و ارقام باید دید ثبات مدیریتی، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس آنها را در کسب این جامها موفق خواهد کرد یا نه ؟!

در آخر نکته بسیار جالب تیم نفت که همچنان با مشکلات بسیار زیاد از قبیل نداشتن کادر مدیریتی و مشخص نبودن وضعیت کادر فنی و بازیکنان رنج می برد مدعی چهار جام در فصل پیش رو است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر