کد خبر: 23710
A

گل محمدی: بحران تراکتورسازی را با سختکوشی سپری می کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از کار در تراکتورسازی نا امید نیستم و با توجه به موجودی فعلی می توانیم کارمان را پیش ببریم.

گل محمدی: بحران تراکتورسازی را با سختکوشی سپری می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یحیی گل محمدی پس از نخستین جلسه تمرین تیم تراکتورسازی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم حضور همه بازیکنان در تمرینات اظهار داشت: من مربی هستم و دوست دارم در روزی که رسما کارم را آغاز می‌کنم همه بازیکنان تیم را در تمرین حاضر ببینم. دوست ندارم پس از شروع کار بازیکنی باشد که هنوز تکلیفش با خود و باشگاه تراکتورسازی مشخص نشده است.

وی در مورد عدم صدور مجوز جذب سه بازیکن آزاد به تیم تراکتورسازی، عنوان کرد: به هر حال توجه داشته باشید که این یک روزنه امید برای ما بود. همه تیم‌ها در حال جذب بازیکن و ترمیم نقاط ضعف تیم‌های خود هستند اما با برخی از بازیکنان سال پیش هم به مشکل خورده‌ایم و با این وجود قطعا نا امید نیستیم و به موجودی خود نگاه می‌کنیم. حتی این را می‌دانیم که شاید بازیکنان دیگری را هم از دست بدهیم و این موضوع شرایط را بیش از پیش سخت خواهد کرد.

گل محمدی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف و سختکوشی این بحران را پشت سر بگذاریم. در این مسیر باید زحمت بکشیم و با تلاش زیاد بر این محرومیت غلبه کرده و از آن یک فرصت بسازیم و اطمینان دارم با حمایت همه جانبه هواداران پرشور، تراکتور از این آزمون بزرگی که در آن قرار گرفته با سربلندی خارج خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: من به آینده تراکتور امیدوارم و افتخار می‌کنم با این تیم قرارداد بسته ام و در چنین شرایط سختی هدایت تیم دوست‌داشتنی تراکتور را پذیرفته‌ام که تیم سابق خودم هم بوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر